שיא קריירה חדש למסי: כל המספרים מערב ליגת האלופות

ליאו מסי | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

הפרעוש כבש את הפנדל המוקדם בקריירה שלו והמוקדם ביותר של ברצלונה בליגת האלופות. וגם: הולאנד בקצב מדהים, צ'לסי הבקיעה שער "אנגלי למהדרין" לראשונה זה שנים, ורנר מוצא את הרשת רק בפנדלים ומה עם די מריה?

(גודל טקסט)

מספרי הערב השני של המחזור השלישי של ליגת האלופות

4:53 – השער של ליאו מסי היה המוקדם ביותר שלו בפנדל בכל המסגרות, וגם הפנדל המוקדם ביותר שנכבש על ידי שחקן ברצלונה בליגת האלופות.

2 – אנחל די מריה החטיא את שני הפנדלים היחידים שבעט בליגת האלופות. הקודם היה במדי ריאל מדריד מול בורוסיה דורטמונד ב-2014. בנוסף, הוא החטיא שניים משלושת הפנדלים שבעט במדי פריז סן ז'רמן.

14 – ארלינג הולאנד כבש 14 שערים ב-11 הופעות בליגת האלופות. פשוט משוגע. הנורבגי בן ה-20 כבש 26 שערים ב-28 משחקים בדורטמונד בכל המסגרות.

ארלינג הולאנד חוגג | Jef Matthee/DeFodi Images via Getty Images

1 – צ'לסי הפסידה רק פעם אחת בכל 15 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות (1:0 לוולנסיה בעונה שעברה), כאשר ניצחה בתשעה וסיימה בתיקו בחמישה.

2 – דאלברט, מגנה השמאלי של ראן, הוא השחקן הרביעי ב-15 העונות האחרונות שגרם לשני פנדלים במשחק אחד בליגת האלופות. אגב, הברזילאי הוא השני ב-2020 שזה קורא לו – הקודם היה מוכתר דיאקאבי מוולנסיה, שעשה זאת מול אטאלנטה בחודש מרץ האחרון.

7 – חלוץ צ'לסי, טימו ורנר, מעורב בשבעה שערים בשבע ההופעות האחרונות שלו בליגת האלופות (ארבעה שערים ושלושה בישולים). ארבעת השערים נכבשו מהנקודה הלבנה.

טימו ורנר חוגג עם תמי אברהם | BEN STANSALL/POOL/AFP via Getty Images

2012 – הבישול של ריס ג'יימס לתמי אברהם היה השער ה"אנגלי למהדרין" הראשון שכבשה צ'לסי בליגת האלופות מאז הבישול של פרנק למפארד לג'ון טרי מול נאפולי ב-2012.

1 – הפסדה של מנצ'סטר יונייטד קטע רצף של עשרה ניצחונות חוץ בכל המסגרות – הכי הרבה בהיסטוריית המועדון. כמו כן, הוא היה הפסד החוץ הראשון של השדים האדומים ב-19 המשחקים האחרונים, האחרון שבהם היה לליברפול באנפילד בחודש ינואר.

1 – אדין ויסקה הוא השחקן הראשון לכבוש ולבשל מול מנצ'סטר יונייטד במשחק אחד בליגת האלופות מאז אריאן רובן, אשר עשה זאת במדי באיירן מינכן בשנת 2014.

ברונו פרננדש | Ahmad Mora/DeFodi Images via Getty Images

2 – בהופעתו ה-32 בליגת האלופות – אנתוני מרסיאל כבש בפעם הראשונה בשני משחקים רצופים.

3 – מנצ'סטר יונייטד הפסידה את שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה בטורקיה במסגרת אירופית. הקודם ה-2:1 מול פנרבחצ'ה ב-2016 וזה שלפניו היה 1:0 לגלאטסראיי ב-2012.

4 – סביליה ספגה ארבעה שערים מהנקודה הלבנה בכל המסגרות מאז אוגוסט, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי