ורנר סיפר על השינוי של למפארד: "שמח שז'ורז'יניו קול עם זה"

טימו ורנר , תמי אברהם | BEN STANSALL/POOL/AFP via Getty Images

מאמן צ'לסי החליט להפוך את הגרמני לבועט הפנדלים המוביל של הקבוצה. מנדי זוכה למחמאות אחרי חמישה משחקים ללא ספיגה לראשונה מ-2010. וגם: עדכון על מצבו של קאי האברץ

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

ההגנה של צ'לסי ממשיכה להרשים לאחר פתיחת העונה המגמגמת. אמש (רביעי), הבלוז שמרו שוב על רשת נקייה בניצחון 0:3 על ראן בשלב הבתים של ליגת האלופות, וצברו עד כה שבע נקודות לאחר שלושה משחקים.

בחמשת המשחקים הראשונים שלה בליגה האנגלית, הקבוצה של פרנק למפארד ספגה 11 שערים, אך הניצחון על הצרפתים חתם רצף של חמישה משחקים ללא ספיגה, לראשונה משנת 2010. הריצה ההיא לפני עשר שנים, הגיעה בעונה של קרלו אנצ'לוטי, אז הכחולים סיימו את העונה במקום השני בפרמיירליג. צ'לסי גם שמרו על רשת נקייה בשלושה משחקים רצופים באירופה לראשונה מעונת 2009/10, ומי שזוכה לרוב הקרדיט על כך, הוא השוער אדוארד מנדי, שספג רק שער אחד בשבעה משחקים מאז שנחת בלונדון.

מנדי. הגיבור החדש של צ'לסי | Chris Lee – Chelsea FC / Contributor

גם בהתקפה הרכש של צ'לסי מרשים במיוחד, כשטימו ורנר המשיך במומנטום הנהדר שלו וכבש צמד מהנקודה הלבנה. עד אתמול, ז'ורז'יניו היה בועט הפנדלים של צ'לסי מאז שהגיע למועדון, אך 'סופר פרנק' החליט לערוך שינוי מפתיע לפני המשחק, עליו הכוכב הגרמני סיפר בסיום.

"לפני המשחק, המאמן אמר לי שאני בועט פנדלים מעכשיו". סיפר ורנר ל-BT SPORTS. "זה קצת מטורף שדווקא היום היו לי שני פנדלים, אבל אני אקח את זה. אלו שערים טובים עבור חלוץ ואני מקווה שאוכל להמשיך ככה. אני חושב שאם אתה מבקיע 20+ גולים בעונה, אתה חייב לבעוט כמה פנדלים. זה חלק מהשערים של חלוץ ברמות הגבוהות. שמחתי שז'ורז'י היה 'קול' עם העניין, ואני חושב שזו דרך טובה להסתכל על הקבוצה שלנו. אין כאן שחקנים אנוכיים, כולנו מכוונים רק לכיוון אחד".

מי שנעדר מהמשחק הוא הרכש הנוצץ של הקיץ, קאי האברץ, שנדבק בנגיף הקורונה ונמצא בבידוד. כזכור בבדיקות הקורונה של אופ"א ביום שני, הגרמני נמצא חיובי והוצא מהסגל באופן מיידי, ויחזור לאימונים רק בעוד עשרה ימים אם יחלים. המאמן סיפק עדכון על מצבו.

"אחרי שהוא נדבק ערכנו בדיקות חוזרות ולמזלנו כל שאר השחקנים בסגל נקיים, שזה סימן טוב עבור כולם. דיברתי עם קאי כמה פעמים מאז שהוא נדבק, הוא בבית, בבידוד, מאוד מאוכזב כי הוא רוצה לשחק. היו לו סימפטומים קלים, הם טיפה החמירו אתמול אבל הוא בסדר. דיברתי איתו שעתיים לפני המשחק והוא היה מאוכזב לצפות מהבית". למפארד המשיך לדבר על 'היהלום: "הוא מנסה לעשות את כל הדברים הנכונים. זה פושט קורה בתקופה שאנחנו חיים בה. אני מקווה שהוא ישמור על עצמו בבידוד ויחזור חם למגרש".

מי שעוד רשם ציון דרך אתמול בצ'לסי, הוא תמי אברהם, שכבש את השער השלישי בדקה ה-50. עם השער הזה, אברהם הפך לאנגלי הראשון מאז פרנק למפארד ב-2008 שכובש בשלוש הופעות רצופות בליגת האלופות, והראשון שעושה את זה עבור צ'לסי מאז וויליאן ב-2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי