טוכל בסכנה? "התקשורת תמיד אומרת את זה, אלה חיי המאמן בפריז"

תומאס טוכל | Jan Woitas/picture alliance via Getty Images

עוד לפני ההפסד ללייפציג דווח בצרפת כי הוא לא ימשיך, אך הגרמני לא מודאג: "אין לי שום בעיה. אם ננצח אותם בבית, המצב יתהפך". דנילו ומרקיניוס מבולבלים מ"משחק הכסאות", הפורטוגלי: "אני קשר אחורי, לא בלם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

רק לפני חודשיים וחצי הוא סיים את העונה הטובה ביותר בתולדות פריז סן ז'רמן, אמנם בהפסד כואב לבאיירן מינכן בגמר ליגת האלופות, אך עם ההישג הכי גדול של הצרפתים באירופה אי פעם, זאת בנוסף לטרבל מקומי. אלא שאחרי הפסד נוסף בצ'מפיונס ליג אמש (רביעי), השני בשלושה מחזורים, נראה שהחבל מתדהק סביב צווארו של תומאס טוכל.

פריז סן ז'רמן הגיעה לרד בול ארנה עם רשימת פציעות ארוכה, אך הערב התחיל מצוין מבחינתה עם שער מהיר של אנחל די מריה שיכול היה גם להכפיל בדקה ה-15, אולם החמיץ פנדל ומשם הכל הידרדר עבור הקבוצה מעיר האורות, בדרך להפסד 2:1 ללייפציג אשר סיבך את טוכל ושחקניו בבית 8.

לא אחת דווח בצרפת על רצונו של המנהל המקצועי, לאונרדו, להיפטר מהמאמן. גם אתמול לפני המשחק נטען ב"לה פריזיאן" כי הארכת חוזהו של טוכל ביוני 2021 כלל לא באה בחשבון בשלב זה, אך אפילו לאחר ההפסד בלייפציג הגרמני טען כי הוא אינו מודאג: "התקשורת בצרפת תמיד אומרת שאני בסכנה. זה היה כך מאז שהגעתי, אני לא יודע למה. יש לי הרושם שהתקשורת והסביבה מאוד מאוד ביקורתיים, אבל זה המצב".

"זה לא משפיע על העבודה שלי עם הקבוצה והצוות", המשיך טוכל, "אלה הם חיי המאמן בפריז. כלום לא מספיק. אין לי שום בעיה, בספורט יש תקופות קשות. אנחנו לא מצפים לנצח בכל משחק, אנחנו גם יודעים מה מצבנו בכל משחק והיום היה אפשרי לנצח וגם לעשות תיקו. אם ננצח את לייפציג בבית, המצב יתהפך לחלוטין".

דנילו. "אני קשר אחורי, לא בלם" | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

פ.ס.ז' ירדה למקום השלישי כשבמאזנה שלוש נקודות, והודות לניצחון המפתיע של בשאקשהיר על מנצ'סטר יונייטד היא נותרה במרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון בו נמצאים השדים האדומים, כאשר גם ההפרש בינה ללייפציג זהה.

ניימאר, קיליאן אמבפה ומרקו וראטי שנעדרו אתמול אמורים לחזור בעוד שלושה שבועות ובקבוצה מקווים שיהיו כשירים למפגש החוזר עם החבורה של יוליאן נגלסמן. בינתיים, בצרפת עסקו גם בהחלטות של טוכל לגבי ההרכב ובעיקר הצבתו של הרכש מפורטו, דנילו פריירה, בעמדת הבלם. הפורטוגלי ערך שלוש הופעות מאז שהצטרף לפני חודש, שתיים מהן בהגנה ולא בתפקידו המקורי – קשר אחורי. לאחר המשחק, דנילו הבהיר: "אני לא שחקן הגנה. אני קשר. המאמן מבקש ממני לשחק כבלם, אז אני עושה מה שהוא מבקש. אני יודע את התפקיד הבסיסי של בלם ומנסה להתרגל, חבריי לקבוצה עוזרים לי המון".

מרקיניוס היה בצד השני של "משחק הכסאות", כשבמקום לפתוח כבלם, הוסט לעמדת הקשר האחורי. בצרפת נכתב כי בסיום המשחק טוכל ניסה לתפוס אותו מהזרוע על מנת להחליף איתו כמה מילים בירידה לחדר ההלבשה, אך הברזילאי לא עצר. לתקשורת אמר מרקיניוס: "התפקיד שלי? אתם צריכים לשאול את המאמן. יש לו את הסיבות שלו והוא בחר. אנחנו סומכים עליו. הוא עשה את העונה הטובה ביותר בהיסטוריה של המועדון. אנחנו כאן בשביל לשחק ולהתרכז ביכולת שלנו".

מרקיניוס מתעלם מטוכל. צרות בפריז? | Jan Woitas/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי