ראמוס קילל את חכימי: "קום יא בן ז***, תפסיק לצרוח כמו חולדה"

אשרף חכימי, סרחיו ראמוס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בלם ריאל מדריד נתפס בעדשת המצלמה כשהוא תוקף את חברו לקבוצה לשעבר, אשר ניסה לסחוט פנדל לזכות אינטר. בתקשורת בברצלונה ניסו "לתפוס טרמפ" ולעורר פרובוקציה

(גודל טקסט)

גם חברים לקבוצה לשעבר נחשבים לאויבים מרים בעיניו של סרחיו ראמוס, כל עוד הם משחקים בקבוצה היריבה. בלם ריאל מדריד פגש שלשום (שלישי) את אשרף חכימי, ששיתף איתו פעולה במדים הלבנים והגיע לביקור כשחקן אינטר, כאשר במהלך המשחק התרחש עימות בין השניים. יממה לאחר המשחק, ראמוס נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מטיח קללות במגן ממרוקו.

שחקן הבלאנקוס ונבחרת ספרד זעם על ניסיון של חכימי לסחוט שריקה לפנדל עם נפילה ברחבה: "קום יא בן ז***, תפסיק לצרוח כמו חולדה", צעק ראמוס לעברו ומיד לאחר מכן ניסה למשוך אותו בכוח מהרצפה. הבלם פשוט לא לוקח שבויים על כר הדשא. חכימי לא אהב את התגובה של יריבו והסתובב אליו כאילו בכוונה להגיב, אך כנראה שהחליט להתאפק כשראה מי עומד מולו.

כמובן שגם בתקשורת הברצלונאית שמו לב למקרה וטענו כי ייתכן שהמעשים של ראמוס מחייבים בדיקה נוספת של ועדת המשמעת: "שפטו בעצמכם האם מדובר במשהו שנשאר על המגרש או שצריך להרחיק לכת עם ההתבטאות המצערת של קפטן מדריד, שהייתה רחוקה מ'פייר פליי' במשחק ברמה הכי גבוהה", נכתב בקטלוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי