הכי דרמטי: צ'לסי וסביליה ניצחו בתוספת הזמן ועלו לשמינית הגמר

שחקני צ'לסי חוגגים | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

ז'ירו עלה גבוה בדקה ה-91 נגד ראן וקבע 1:2 דרמטי לבלוז על אדמת צרפת. הדסון-אודוי כבש לפניו, גיראסי איזן בדקה ה-85. במקביל, האנדלוסים נזקקו לשער של אל חדאדי בדקה ה-95 כדי לנצח 1:2 את קרסנודאר ברוסיה

(גודל טקסט)

אחרי שלושה שבועות של הפסקה, ליגת האלופות חזרה הערב (שלישי) ורגע לפני המנה העיקרית קיבלנו שני משחקים מוקדמים היישר מבית 5, אשר נגמרו בצורה הדרמטית ביותר. צ'לסי רשמה ניצחון 1:2 בתוספת הזמן נגד ראן על אדמת צרפת, כאשר במקביל סביליה כבשה בדקה ה-95 נגד קרסנודאר וניצחה גם היא 1:2. שתי המנצחות הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר.

ראן – צ'לסי 2:1

אחרי 0:3 חלק בלונדון נגד הצרפתים, צ'לסי עשתה את העבודה עם ניצחונה השישי ברצף בכל המסגרות, ובכך היא גם הבטיחה את ההעפלה שלה לשלב הבא. למרות משחק חלש בחלק ההתקפי, הבלוז עלו ליתרון בדקה ה-22 משער של קאלום הדסון אודוי.

ראן הייתה הקבוצה העדיפה יותר על המגרש, ובדקה ה-85 גם השיגה את שער השוויון המיוחל שלה, כאשר סרו גיראסי היה הגיבור שלה. נראה שלפרנק למפארד יש הרבה יותר מזל ממה שהוא חושב, ובדקה ה-91 אוליבייה ז'ירו ניצל סגירה לא טובה בהגנה, עלה מעל השוער היריב ונגח לרשת את שער הניצחון של צ'לסי.

בתוספת הזמן. צ'לסי ניצחה את ראן ועלתה לשמינית הגמר | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

קרסנודאר – סביליה 2:1

איזה סיום דרמטי של המשחק ברוסיה. הקבוצה של ז'ולן לופטגי הגיעה להתמודדות אחרי שלוש ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל במפגש הקודם נגד קרסנודאר והיום הם השלימו את המלאכה בזכות שער של מוניר אל חדאדי, עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק. ללא השוער יאסין בונו וקרלוס פרננדס, שנמצאו חיוביים לקורונה, האנדלוסים הגיעו למשחק, כאשר גם חסוס נבאס לא לקח חלק במשחק בעקבות כרטיס אדום שספג.

מי שכן היה על כר הדשא הוא לוקאס אוקמפוס, מבין השחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר בסביליה, וכבר אחרי ארבע דקות הארגנטינאי סידר לאיבן ראקיטיץ' את שער היתרון במשחק. בדקה ה-56 מסיאל וונדרסון היה במקום הנכון כדי לאזן את המשחק, אך בדקה ה-95 האורחים יצאו לעוד התקפה ובסיומה אל חדאדי כבש את שער הניצחון היקר של האורחת.

ניצחון דרמטי גם לסביליה | Andrei ShramkoTASS via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי