סגרו חשבון: 0:1 לפ.ס.ז' על לייפציג, יונייטד הביסה את בשאקשהיר

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

אלופת צרפת גברה על הגרמנים שניצחו אותה במחזור שעבר, בעוד השדים האדומים טיילו ל-1:4 על הטורקים שהביכו אותם לפני שלושה שבועות. טוכל ושחקניו חזרו למקום השני, אחרי הקבוצה של סולשיאר

(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת שלושה שבועות, ליגת האלופות שבה הערב (שלישי) לפעילות ומוקד האקשן היה בבית 4: פריז סן ז'רמן "החזירה" ללייפציג על ההפסד במחזור שעבר וניצחה אותה 0:1 בצרפת. במקביל, מנצ'סטר יונייטד השיגה גם היא נקמה משלה, כשהביסה 0:3 את בשאקשהיר אשר גברה עליה במשחק הקודם בין השתיים.

שימו לב למשולש המסקרן שעשוי להיווצר בבית בסיום המחזור הבא, החמישי במספר: אם פריז סן ז'רמן תנצח את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, ובמקביל לייפציג תכניע את בשאקשהיר באיסטנבול – הצרפתים, האנגלים והגרמנים יהיו כולם עם 9 נקודות לקראת המחזור שיקבע מי שתי הקבוצות שיעפילו לשמינית הגמר.

פריז סן ז'רמן – לייפציג 0:1

הקבוצה מעיר האורות לא רשמה תוצאות משביעות רצון כל כך עד כה, אך לזכותה ייאמר שהיא ב"בית המוות" של העונה הנוכחית ובתום המחזור הרביעי, היא במקום השני בזכות הניצחון הערב. הגרמנים, מצדם, שוב ירדו למקום השלישי ויהיו חייבים לנצח את שני המשחקים שנותרו להם, שאחד מתוכם יהיה נגד מנצ'סטר יונייטד, על מנת להבטיח את הכרטיס לשמינית הגמר.

ניימאר, שהחמיץ את המפגש הקודם בין הקבוצות וחזר לשחק רק ביום שישי האחרון, הבקיע את שער הבכורה שלו בליגת האלופות העונה עם פנדל מוצלח בדקה ה-11.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם רשימת פצועים ארוכה. בפריז סן ז'רמן נעדרו מאורו איקרדי, יוליאן דראקסלר, אידריסה גיי, חואן ברנאט, פרסנל קימפמבה וטילו קהרר, בעוד לייפציג חסרה את מרסל הלסטנברג, קונרד ליימר, לוקאס קלוסטרמן ופבריס הארטמן.

ניימאר. חזרה מוצלחת לליגת האלופות | Xavier Laine/Getty Images

מנצ'סטר יונייטד – בשאקשהיר 1:4

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר בכל המסגרות, שהושג הרבה בזכות הגיבור של "השדים האדומים" בתקופה האחרונה: ברונו פרננדש. מנצ'סטר יונייטד ניצבת בפסגת בית 4 ונמצאת בעמדה הנוחה ביותר לעלייה לשלב 16 האחרונות, אם כי בשני המחזורים שנותרו מחכים לה משחקים מאתגרים יותר מזה של היום, נגד פריז סן ז'רמן ולייפציג. לגבי הטורקים, אפשר לומר כי הם זקוקים לנס על מנת להימנע מהדחה בשלב הבתים.

פרננדש העלה את המארחת ליתרון בדקה השביעית, עם בעיטה עוצמתית מקו ה-16 לרשת העליונה. בדקה ה-19 הפורטוגלי השלים צמד, אחרי שניצל שגיאה של השוער היריב כדי לדחוק פנימה מקרוב. אחרי ששמע לאחרונה טענות על כך שהוא מבקיע רק בפנדלים, פרננדש הסתפק בשני שערי השדה שלו, ויתר על האפשרות להשלים שלושער ואפשר גם למרקוס ראשפורד להשתתף בחגיגה: האנגלי כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-35. דניז טורוק צימק עבור בשאקשהיר בדקה ה-75, אך שתי דקות בתוך תוספת הזמן, דניאל ג'יימס השלים רביעייה לזכות האנגלים.

פרננדש שוב היה הגיבור של יונייטד | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי