רונאלדו השווה עוד שיא של מסי, פירלו במסר לדיבאלה

כריסטיאנו רונאלדו, אלברו מוראטה ושחקני יובנטוס | Filippo Alfero - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

הביאנקונרי העפילו לשמינית הגמר עם 1:2 על פרנצווארוש, הפורטוגלי הגיע ל-70 שערים במשחקי הבית בליגת האלופות בדומה לארגנטינאי. "האסים" נכתב עליו ועל מוראטה. המאמן על הארגנטינאי: "עליו לגלות את עצמו מחדש"

(גודל טקסט)

זה היה לא פשוט בכלל אך יובנטוס של אנדראה פירלו הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות, ועשתה זאת בצורה דרמטית. בזמן שפאולו דיבאלה פתח בהרכב וקיבל את סרט הקפטן אך אכזב – המחליף אלברו מוראטה דאג לשער הניצחון בנגיחה בתוספת הזמן בדרך ל-1:2 על פרנצווארוש. יובה העפילה לשלב 16 האחרונות בפעם השביעית ברציפות (הודחה בפעם האחרונה בשלב הבתים ב-2013/14, עם אנטוניו קונטה), כשרק אינטר היא הקבוצה האיטלקית היחידה עם רקורד מרשים ממנה (שמונה העפלות רצופות).

"סופר מוראטה מנצח את המשחק, במקום דיבאלה המאכזב", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "האסים של הגביעים" נכתב ב"טוטוספורט" על כריסטיאנו רונאלדו ומוראטה. ב"קוריירה דלה ספורט" הדגישו את חוסר שביעות רצונו של פירלו לגבי היכולת ושהמאבק היה קשה מדי". מה שהיה מפתיע ביובה הוא שלראשונה בתולדות המועדון, שקיים כבר 123 שנה – אף שוער ושחקן הגנה איטלקי לא פתח בהרכב.

רונאלדו הבקיע את שערו הראשון העונה במפעל שכה מזוהה איתו, והשתווה לליאו מסי עם 70 שערים בליגת האלופות במשחקי הבית. בכל מקרה, סיפור המשחק היה דווקא מוראטה, שהגיע לחמישה שערים במפעל והשווה את שיאו האישי מעונת 2014/15, אז כבש שערים מכריעים רבים והגיע עם הביאנקונרי לגמר ליגת האלופות.

מוראטה אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק מסובך, כך המשחקים בליגת האלופות הם כאלה. הניצחון הוא הדבר הכי חשוב כי באירופה הבעיה היא שאם יש לך לילה אחד גרוע אתה עלול להיות מודח. היכולת שלי? אמרתי פעמים רבות שאתה לומד במהלך הקריירה הרבה דברים. אני שחקן שלם הרבה יותר. כשהייתי בן 22 הייתי משחק בעיקר כשהכדור אצלי, אבל עכשיו אני מרוכז לאורך כל המשחק וחושב קדימה. יכולתי לכבוש עוד קודם אך לא היה לי מזל, שכן הלך איתי בתוספת הזמן".

פירלו לא ממש היה מרוצה: "רציתי לפתוח אחרת אבל לא עשינו זאת, ספגנו ושילמנו מחיר כי היה עלינו לרדוף אחריהם. ציפיתי מהשחקנים שלי ליותר אבל עליי להחמיא ליריבה ששיחקה טוב. היינו צריכים להזיז את הכדור מהר יותר וזה הקל עליהם. לא ניצלנו את קו ההגנה הגבוה שלהם".

בזמן השידור מתח פאביו קאפלו ביקורת על היכולת של ארתור, המאמן התייחס לכך: "כרגע הוא עדיין לא מסוגל לפצתח הגנות, אבל הוא לומד". עוד אמר על שחקניו: "דה ליכט? ידענו שהוא קפטן כבר בגיל 20, הוא שחקן מוביל ועוזר לנו מאוד. דיבאלה? הוא לא שיחק היטב אבל הוא נפצע והיה צריך לקחת אנטיביוטיקה במשך מספר שבועות אז טבעי שייקח לו זמן לחזור לכושר. עליו לעבוד קשה, הוא צריך לגלות את עצמו מחדש".

שער עיתון "טוטוספורט" | צילום מסך: "טוטוספורט"

דה ליכט שרשם את הופעתו הראשונה במפעל העונה: "זה היה מסובך, פרנצווארוש קבוצה טובה מאוד, שיחקה באגרסיביות והיה קשה למצוא שטחים פנויים. הדבר החשוב הוא לשחק מהר ובאומץ, לא יצרנו מספיק מצבים, עלינו לשפר זאת. טעיתי בשער שספגנו, אבל אני שמח שידענו לחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי