גלדבאך שוב הביסה את סולומון ושחטאר, 0:1 למנצ'סטר סיטי ביוון

שחקני מנשנגלדבאך חוגגים | Christian Verheyen/Borussia Moenchengladbach via Getty Images

הישראלי וקבוצתו האוקראינית ספגו 4:0 בגרמניה והסיכויים שלהם לעלות לשמינית גמר האלופות פחתו. שטינדל כבש ובישל. פודן העניק לתכולים ניצחון על אולימפיאקוס והבטיח את הכרטיס לשלב הבא

(גודל טקסט)

מאז ששחטאר דונייצק היממה את ריאל מדריד בפתיחת העונה האירופית וניצחה אותה 2:3, בעזרת שער ענק של מנור סולומון, אלופת אוקראינה רק מידרדרת. הערב (רביעי), כוכב נבחרת ישראל וחבריו ספגו תבוסה שנייה ברציפות בליגת האלופות, שוב נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, אחרי ה-0:6 באוקראינה לפני שלושה שבועות דרסה פעם נוספת את שחטאר עם 0:4 מהדהד בביתה. במשחק המוקדם הנוסף, פיל פודן העניק למנצ'סטר סיטי 0:1 בחוץ על אולימפיאקוס והבטיח לתכולים את הכרטיס לשמינית הגמר.

בורוסיה מנשנגלדבאך – שחטאר דונייצק 0:4

הניצחון במדריד הפיח תקווה, גם בקרב האוהדים כאן בישראל, שנוכל לחזות בסולומון משחק בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. אלא שאחרי תבוסה נוספת, סיכוייה של שחטאר להשתחל אל 16 האחרונות פחתו, אם כי הכל עדיין פתוח וגם ריאל מדריד ואינטר זקוקות לנקודות על מנת לעלות.

בצד הגרמני המצב מצוין, שכן מנשנגלדבאך ברחה בפסגת בית 2 ותהיה רחוקה לפחות שלוש נקודות מהמקום השני בסיום הערב, כך שרק פספוס ענק ימנע ממרקו רוזה ושחקניו להעפיל לשמינית הגמר.

המשחק נפתח בדקה דומייה לזכרו של דייגו מראדונה שהלך היום לעולמו, וכל מה שבא לאחר מכן היה בגדר חגיגה מבחינת גלדבאך. לארס שטינדל העלה את המארחת ליתרון בפנדל בדקה ה-17, ובדקה ה-34 הוא בישל לניקו אלבדי את השער השני. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בריל אמבולו כבש גם הוא וקבע 0:3. אוסקר ונדט חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-77.

סולומון נאבק בקראמר. שחטאר התרחקה מהשמינית | Lars Baron/Getty Images
שחקני גלדבאך חוגגים. בדרך לשלב הבא | Christian Verheyen/Borussia Moenchengladbach via Getty Images

אולימפיאקוס – מנצ'סטר סיטי 1:0

בזמן שהיא מסתבכת בליגה, הקבוצה של פפ גווראדיולה שמרה על מאזן מושלם בליגת האלופות, הרבה בזכות הבית הנוח אליו הוגרלה, והערב היא הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. שחקנים כמו סרחיו אגוארו, פראן טורס ואיימריק לאפורט זכו למנוחה מהמנג'ר הספרדי, אך על כר הדשא עדיין עמדו 11 שחקנים עדיפים על היוונים. בדקה ה-36 נכבש שער הניצחון במשחק, כאשר ראחים סטרלינג פרץ לתוך הרחבה ומסר בעקב נפלא לפיל פודן, והאנגלי הצעיר לא התבלבל והפציץ את שערו הראשון העונה במפעל היוקרתי. כעת, אולימפיאקוס תקווה להפסד של מארסיי כדי להישאר ביתרון במאבק על המקום השלישי בבית.

פודן חוגג עם סטרלינג. סיטי במאזן מושלם | MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי