"ריאל כבשה את הסן סירו", הזאר: "אני צריך יותר זמן משחק"

אדן הזאר | Valerio Pennicino/Getty Images

הבלאנקוס רשמו 0:2 קריטי על אינטר בליגת האלופות, ניצחו לראשונה באצטדיון שבמילאנו והתקשורת הספרדית חגגה. הבלגי הפך לראשון מאז 2009 שהוא לא רונאלדו או ראמוס שכובש פנדל עבור הקבוצה בצ'מפיונס, זידאן החמיא

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד קצת מקרטעת בליגה הספרדית עם שני משחקים רצופים ללא ניצחון, וגם בליגת האלופות היא התחילה בצורה רעה את העונה, אבל אתמול (רביעי) הבלאנקוס עשו צעד חשוב מאוד לשמינית הגמר כאשר גברו 0:2 על אינטר בחוץ וטיפסו למקום השני בבית. כעת לאלופת ספרד שבע נקודות אחרי ארבעה משחקים, למנשנגלדבאך שבראש הבית שמונה, לשחטאר דונייצק ומנור סולומון ארבע ודווקא אינטר אחרונה עם שתי נקודות בלבד.

במדריד חגגו את הניצחון הראשון אי פעם של הקבוצה בסן סירו. "סוף סוף, ריאל כבשה את הסן סירו", נכתב ב-"מארקה". "רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס לא הופיעו בזכותם של נאצ'ו פרננדס ורפאל וראן. אפילו האופטימי ביותר לא היה מצפה למתנה כזו מאינטר".

ריאל הגיעה למשחק סופר קריטי, בידיעה שאם היא מפסידה אינטר חוזרת לעניינים בבית ועוקפת אותה בטבלה. אדן הזאר בפנדל מדויק העניק יתרון לבלאנקוס כבר בדקה השביעית, והבלגי הפך לראשון שהוא לא כריסטיאנו רונאלדו או סרחיו ראמוס אשר כובש פנדל עבור ריאל במסגרת הצ'מפיונס ליג מאז קאקה בספטמבר 2009 מול מארסיי. רודריגו כבש את השני 34 שניות בלבד אחרי שנכנס כמחליף, אך לבסוף השער נלקח ממנו והוכרז כשער עצמי של אקס ריאל, אשרף חכימי, אשר שינה את כיוון הכדור בדרך לרשת.

רודריגו חוגג | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

"השער היה חשוב לי, אבל הניצחון הרבה יותר", אמר הזאר לאחר המשחק. "אני צריך יותר משחקים ויותר זמן משחק כדי לבנות את הביטחון והחדות שלי, אבל נתתי הופעה טובה והבטחנו שלוש נקודות חשובות מאוד. נותרו שני משחקים שאנחנו צריכים לנצח בהם ולקחת את כל הנקודות שאנחנו יכולים להשיג".

מאמן ריאל, זינדין זידאן, דיבר על ההופעה של הזאר המתקאמבק: "הוא צריך לשחק במשחקים כאלה – זה ברור. הוא צריך לשחק ולהחזיר את כל התחושות שעושות אותו שחקן נהדר. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים עם אדן. אנחנו יודעים מה הם האיכויות שלו ואנחנו צריכים אותו".

"סיפקנו הופעה נהדרת מההתחלה ועד הסוף", המשיך המאמן הצרפתי. "היינו אינטנסיביים. ידענו שאלה שלוש נקודות חשובות במיוחד וזה הוציא את המיטב מהקבוצה שלי. באמת שיחקנו טוב ואני מאוד שמח ומרוצה מהשחקנים, מכיוון שלא הייתה שום אופציה אחרת חוץ מלנצח והם עשו את זה בצורה כל כך טובה. כולם נתנו הכל, זה המפתח. הגיע לנו לנצח".

זינדין זידאן | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי