פליק מתמוגג מנוייר: "הוא בכושר הטוב ביותר בחייו"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Alexander Hassenstein/Getty Images

באיירן מינכן הבטיחה את העלייה לשמינית הגמר עם 1:3 על זלצבורג ושברה את רצף הניצחונות במפעל, אך דווקא השוער הוא שבלט מעל כולם: "יש לי המון ביטחון בעצמי". לבנדובסקי השתווה לראול, גרינפלד זכה למילה טובה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן הצטרפה אמש (רביעי) לרשימת העולות לשמינית גמר ליגת האלופות והיא שוב עשתה זאת בסטייל, עם 1:3 ביתי על אלופת אוסטריה זלצבורג. המאמן האנזי פליק הרשה לעצמו לבצע מספר שינויים בהרכב והופעות בכורה ב-11 רשמו הקשר הספרדי מארק רוקה שהגיע הקיץ מאספניול (והורחק בכרטיס צהוב שני ואדום) וכן המגן האמריקאי כריס ריצ'רדס, אבל אלופת אירופה המשיכה בשלה: רוברט לבנדובסקי שוב כבש, מנואל נוייר שוב סיפק הצלות ענק והקבוצה הגיעה ל-15 ניצחונות רצופים במפעל, שיא חדש.

עד כה השיא עמד על 14 ניצחונות רצופים והחזיקו בו כריסטיאנו רונאלדו וג'ושוע קימיך שנעדר בגלל הפציעה ולמעשה כך עבר אותו ונותר לבדו השוער מנואל נוייר שעמד בשער בכל 15 הניצחונות האחרונים.

פליק החמיא בסיום לנוייר, שתסכל את ההתקפה האוסטרית שוב ושוב: "לנוייר הייתה יותר מדי עבודה היום. אסור לנו לאבד כדורים בכזו קלות ועלינו לעשות דברים אחרת מול קבוצות שלוחצות אותנו בצורה כזו. לגבי נוייר, מאז שאני פה הוא פשוט יוצא מן הכלל. הוא בכושר הטוב בחייו – השער פשוט נעשה קטן יותר עבור החלוצים שניצבים מולו. הוא אישיות מדהימה, אחד שמרוכז בעבודתו וזו הסיבה שהוא מציג יכולת כזו מדי שבוע".

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images

נוייר התייצב לאחר מכן בעמדת הראיונות ונשאל על המילים החמות ממאמנו: "הדבר הכי חשוב הוא שאני עוזר לקבוצה. זה נכון שאנחנו סופגים יותר מדי לאחרונה ומאפשרים ליריבות להגיע ליותר מדי מצבים, אבל עדיין ניצחנו בכל המשחקים, שלטנו והיינו הקבוצה הטובה יותר. יש לי המון ביטחון בעצמי ואני יודע שאני בכושר טוב, אבל יש קבוצה מעולה שעוזרת לי ונמצאת בדרך אליי. אני מאוד שמח שיש לי הגנה כזו, זה מקל עליי ומאפשר לי להציג יכולת כזאת".

בעיתון "בילד" נבחר נוייר למצטיין המשחק, יחד עם הקשר קינגסלי קומאן שכבש את השער השני במשחק וגם בישל ללירוי סאנה את ה-0:3. מי שעוד זכה לציון טוב מהעיתון המוביל בגרמניה הוא אוראל גרינפלד, שזכה לציון 2 מתוך 5 (1, כמו שקיבלו נוייר וקומאן, הוא הטוב ביותר).

לבנדובסקי, שכבש את השער הראשון במשחק, השתווה אתמול לראול עם 71 שערים בליגת האלופות והוא כרגע חולק את חלוץ העבר את המקום השלישי במפעל, כשכמובן רק כריסטיאנו רונאלדו (131) וליאו מסי (117) עם יותר שערים.

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי