אינטר הסתבכה, קונטה הודה: "אנחנו וריאל – רמות שונות"

שחקני אינטר מאוכזבים, ארתורו וידאל מורחק | Pier Marco Tacca - Inter/Inter via Getty Images

הנראזורי עדיין ללא ניצחון בליגת האלופות אחרי ה-2:0 לבלאנקוס וכבר לא תלויים בעצמם, המאמן: "נתנו להם יותר מדי מתנות, אסור לעשות את זה נגד קבוצה כזו". וידאל הצטרף לויירה וזלאטן ברשימה לא מכובדת

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר בבעיה. הנראזורי הפסידו אתמול (רביעי) 2:0 לריאל מדריד והמשיכו את הקמפיין החלש שלהם בליגת האלופות, כאשר גם אחרי ארבעה מחזורים של שלב הבתים הם עדיין ללא ניצחון. הקבוצה נמצאת במקום האחרון בבית עם שתי נקודות בלבד, שחטאר דונייצק של מנור סולומון שלישית עם ארבע, ריאל שנייה עם שבע ומנשנגלדבאך בראש הבית עם שמונה.

לאינטר עדיין סיכוי קלוש לעלות, אך גם אם תנצח את שני המשחקים שנותרו – היא כבר לא תלויה בעצמה, וזו בעיה גדולה. הנראזורי מעולם לא הפסידו בסן סירו לריאל מדריד בשבעת המשחקיים הביתיים שלהם מול הבלאנקוס, ויתרה מכך, בשלושת המשחקים האחרונים באצטדיון הם גם ניצחו את אלופת ספרד. אתמול, הרצף הזה הסתיים.

כבר אחרי שבע דקות ריאל זכתה בפנדל אותו תרגם אדן הזאר לשער. לאחר מכן הגיעה ההרחקה של ארתורו וידאל ה-33 אחרי דיבורים מיותרים עם השופט, והדבר בעצם הרס כמעט את כל הסיכויים לחזור למשחק כאשר הקבוצה נותרה בעשרה שחקנים כשנותר זמן רב עד לשריקת הסיום. בהמשך, שער עצמי של אשרף חכימי סגר את הסיפור. אגב וידאל, הצ'יליאני נכנס אתמול לרשימה אקסלוסיבית שכוללת את זלאטן איברהימוביץ' ופטריק ויירה – שחקנים שהורחקו בליגת האלופות בשלושה מועדונים שונים. וידאל עשה זאת גם במדים של ברצלונה ושל באיירן מינכן.

ארתורו וידאל זועם על השופט | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

מאמן אינטר, אנטוניו קונטה, אמר בסיום המשחק: "תמיד קשה לשחק מול מועדונים גדולים כמו ריאל מדריד, אז כשאנחנו בפיגור של שער ועוד שחקן מורחק – זה הופך להר בלתי אפשרי לטיפוס. אני חושב שראו את ההבדלים בינינו לבינם. הרמות שונות. הם רגילים לשחק ולנצח משחקים במפעל הזה. אנחנו לא צריכים ליפול מזה, אלא להבין שיש לנו דרך שאנחנו צריכים ללכת".

"שחקני ריאל משחקים במפעל הזה כבר שנים", המשיך המאמן האיטלקי. "אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהיות צנועים. אנחנו צריכים להבין לאיזו רמה הגענו ולא להסיח את הדעת עם קולות מבחוץ. הדרך היחידה להתקדם היא עבודה קשה. אנחנו סופגים יותר מדי שערים ואני חושב שבשני המשחקים מול ריאל מדריד נתנו להם יותר מדי מתנות. אתה לא יכול להרשות לעצמך לעשות את זה נגד קבוצה כזו".

אנטוניו קונטה | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי