לבנדובסקי ונוייר לא ישחקו נגד אתלטיקו. פליק: "אתגר גדול"

מנואל נוייר ורוברט לבנדובסקי | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

מחזור חמישי בליגת האלופות: מאמן באיירן ייתן מנוחה לשניים מכוכביו כאשר גם גורקצה לא ישחק: "נעשה את המיטב נגד קבוצה גדולה". אצל הספרדים - ז'ואאו פליקס יחזור להרכב, סוארס ימשיך להיעדר ככל הנראה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי) וההכרעה בבתים א' עד ד' מתקרבת. בבית הראשון, אתלטיקו מדריד תארח את באיירן מינכן למשחק חשוב מאוד עבורה שכן לא הבטיחה את מקומה בשלב הבא, רחוק מכך, כשבמאזנה רק חמש נקודות. לוקומוטיב מוסקבה השלישי לה שלוש נקודות, תארח את זלצבורג שרוצה לשמור לעצמה סיכוי להשיג את הכרטיס לליגה האירופית.

אתלטיקו מדריד – באיירן מינכן (22:00)

אלופת אירופה כבר הבטיחה את מקומה ב-16 האחרונות וכן את פסגת הבית ועל כן הגיע זמן למנוחה. רוברט לבנדובסקי שסובל מכאבים בגבו, מנואל נוייר ולאון גורצקה לא ימריאו עם הקבוצה לבירת ספרד: "הם צריכים לנוח". בגרמניה משערים כי דוגלאס קוסטה שכבש את שער הבכורה שלו במועדון בקדנצייה המחודשת, במהלך ה-1:3 על שטוטגארט, צפוי לפתוח במקומו של סרג' גנאברי.

האנזי פליק, שניצח בכל משחקיו בליגת האלופות, ולקבוצתו יש רצף של 15 ניצחונות, אמר: "אלכסנדר נובל יפתח מחר, זו תהיה הזדמנות גדולה בשבילו להראות את היכולת שהוא מפגין באימונים. ללא שחקנים משמעותיים, זה יהיה אתגר עצום מול ההגנה הטובה באירופה, התקפה נהדרת ומאמן שמוציא מהקבוצה את המיטב. יש מצוקות כמו פציעות, נעשה את המיטב עבור הקבוצה".

האנזי פליק | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

חאבי מרטינס שהתאושש מהפגיעה שספג ועשוי לשחק, מתרגש: "תמיד מיוחד להגיע לספרד ולשחק בליגת האלופות. מעולם לא שיחקתי במגרשה של אתלטיקו מדריד אבל יש לי זכרונות מהוויסנטה קלדרון שהיה אחד המגרשים הטובים ביותר. אתלטיקו התקשתה קצת במפעל השנה אבל היא מוליכה ספרד, יש להם קבוצה תחרותית וסימאונה הוא אחד הטובים ביותר בעולם, הם יקשו עלינו מאוד".

על עתידו: "יכולתי לעזוב בקיץ, הכל היה פתוח, אבל זה מדהים להמשיך כאן עוד עונה. האם אעזוב? נראה. התקופה שלי כאן הייתה מדהימה. שחקן תמיד רוצה לשחק אך הייתה לנו עונה מדהימה אשתקד.

אתלטיקו מדריד, מצידה, מגיעה למשחק אחרי 0:1 על ולנסיה ביום שבת, במה שהיה ניצחון הליגה השישי שלה ברציפות. מנגד, המצב בליגת האלופות מסובך. לואיס סוארס צפוי להיעדר שוב בעוד ז'ואאו פליקס שסופסל בשבת יפתח לצד אנחל קוראה בחוד. הקולצ'ונרוס לא רוצים לחזור על ההדחה משלב הבתים ב-2017/18, כשהנחמה היחידה הייתה הזכייה בליגה האירופית.

במשחק בגרמניה הובסו הקולצ'ונרוס 4:0 במשחק מאוד לא אופייני. הפעם הם ירצו להיראות אחרת. בחצי גמר ליגת האלופות ב-2015/16 הצליחו הספרדים לגבור על באיירן של פפ גווארדיולה בזכות שער של סאול.

ז'ואאו פליקס. אתלטיקו עדיין לא בשלב הבא | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לוקומוטיב מוסקבה – רד בול זלצבורג (19:55)

בשנה שעברה האוסטרים היו במאבק על שמינית הגמר אך הפעם אין להם את ארלינג הולאנד. אם זלצבורג לא תנצח היא תודח באופן סופי וגם ניצחון שלה עשוי שלא להספיק. האוסטרים יגיעו למשחק במצב רוח מרומם אחרי שכבשו שמינייה במסגרת הליגה וקטעו את רצף המשחקים ללא ניצחון. אצל הרוסים קיימת אופטימיות אחרי ה-0:0 בספרד לפני חמישה ימים. פדור סמולוב ודמיטרי בריאנוב ייעדרו בשל פציעות. אדר נמצא בתמונת ההרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי