ההגנה הגרועה בתולדותיה והטעויות של וראן: הצרות של ריאל מדריד

רפאל וראן | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

הבלאנקוס סופרים כבר תשעה שערי חובה ומעולם לא ספגו יותר בשלב הבתים של ליגת האלופות, הבלם לא מפסיק לבצע שגיאות שמובילות לשער. וגם: הרצף של אייאקס נקטע ופליקס, פלאה ולוקאקו לוהטים

(גודל טקסט)

מספרי הערב הראשון של המחזור החמישי בליגת האלופות

3 – רפאל וראן ביצע הכי הרבה טעויות שהובילו לשערים בליגת האלופות מאז תחילת 2020, שלוש בסך הכל.

9 – ריאל מדריד ספגה תשעה שערים בחמישה משחקים עד כה בליגת האלופות, וזו כבר ההופעה גרועה ביותר שלה מבחינה הגנתית בשלב הבתים של המפעל.

1 – הבישול של נקו וויליאמס (19) לקרטיס ג'ונס (19) בניצחון ליברפול על אייאקס, היה השער הראשון של האדומים במפעל עליו היו חתומים שני בני-עשרה.

5 – עד שהגיעה לאנפילד, אייאקס לא הפסידה באף אחד מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה באנגליה.

7 – ז'ואאו פליקס כבש שבעה שערים בשבע הפעמים האחרונות שפתח בהרכב אתלטיקו מדריד בכל המסגרות. אותה כמות שכבש ב-29 הופעות בהרכב שהגיעו לפני.

7 – אלאסן פלאה מעורב ישירות בהכי הרבה שערים בליגת האלופות העונה (ארבעה שערים ושלושה בישולים), ובכך נהיה הצרפתי הראשון שמעורב ביותר מארבעה שערים בשלב הבתים של המפעל מאז שקילאן אמבפה היה מעורב בשישה ב-2016/17 במדי מונאקו.

12 – רומלו לוקאקו כבש 12 שערים במסגרות אירופיות בשתי העונות האחרונות. רק ארלינג הולאנד (16) ורוברט לבנדובסקי (18) כבשו יותר ממנו בתקופה הזו.

2008 – השער של מתאו דרמיאן מבישולו של רוברטו של גליארדיני הוא השער ה"כל איטלקי" הראשון שכבשה אינטר בליגת האלופות מאז 2008, אז זה היה מרקו מטראצי מבישול של מריו בלוטלי.

1 – דמיטרי פאייט כבש את שער הבכורה (וגם את השני כעבור 20 דקות) שלו במפעל אחרי 20 הופעות (עשר במדי ליל ועשר במדי מארסיי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי