סימאונה: "ליגת האלופות היא כאב ראש". בספרד מזהירים

דייגו סימאונה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

המאמן מתוסכל אחרי ה-1:1 נגד באיירן: "אנחנו לא כוחניים מספיק בהתקפה, המשחק הבא הוא גמר". פליקס: "ברור שזה משפיע שדייגו קוסטה וסוארס בחוץ". בתקשורת קטלו: "זו הקבוצה שניצחה באנפילד לפני תשעה חודשים?"

(גודל טקסט)

בליגה המקומית אתלטיקו מדריד מלקקת דבש אולם בליגת האלופות הקבוצה של דייגו סימאונה הסתבכה כהוגן. הספרדים לא ניצלו הרכב חסר של באיירן מינכן והסתפקו בתיקו 1:1 אתמול (רביעי) במשחק שנערך במדריד. הפנדל שספגו מתומאס מולר היה הראשון שנכבש מולם במגרשם החדש בליגת האלופות. אם יפסידו לזלצבורג האוסטרית ביום רביעי – יסיימו את דרכם במפעל. ז'ואאו פליקס המשיך את העונה הנהדרת שלו. הוא כבש שבעה שערים בשבע הפעמים האחרונות בהן פתח בהרכב, כפי שעשה ב-29 הפעמים הקודמות, אך זה לא הספיק.

פליקס אמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב מאוד, אני מתוסכל שלא הצלחנו לנצח ולהעפיל לשמינית הגמר. מה היה חסר? שיחקנו היטב והובלנו עד הדקה ה-85, היו לנו הרבה יותר הזדמנויות אבל לא כבשנו, אלה דברים שקורים בכדורגל. הם הצליחו להשוות ממעט מאוד מצבים. האם אני מנהיג? כולנו מנהיגים, כל אחד צריך לתת קצת ולדחוף קדימה כדי שננצח ונזכה בתארים".

ההיעדרות של החלוצים: "כמובן שזה משפיע שדייגו קוסטה ולואיס סוארס בחוץ. יש להם תכונות שלאחרים אין. אנחל קוראה שמשחק בחוד נותן לנו דברים אחרים. עלינו לחזור לליגה ואז נחשוב על המשחק נגד זלצבורג שיהיה כמו גמר".

ז'ואאו פליקס, מרקוס יורנטה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

דייגו סימאונה: "אני עוזב עם תחושה שאנחנו ממשיכים לעשות דברים היטב, על אף שליגת האלופות היא כאב ראש. בכל אחד מתוצאות התיקו – הגיע לנו יותר. היה חסר לנו מעט כוח, כבשנו שער יפה אבל השני לא הגיע. ברור שהמשחק הבא הוא גמר. זה הכדורגל. לדעתי, בכל מקרה, יש לנו יותר שקט ושלווה באזורים המסוכנים. אנחנו לא כוחניים מספיק בהתקפה אבל מייצרים מצבים. עד הפנדל הם לא יצרו אף מצב. הדבר הכי חשוב הוא לנצח".

ההתקפה: "זה לא יהיה הוגן להגיד שחסרים שחקנים, כי החבר'ה עלו ונתנו משחק גדול. סוארס מתאושש אחרי שחלה בנגיף בקורונה ולדייגו קוסטה יקח עוד זמן. העבודה היא טובה ועלינו לייצר עוד מצבים. אנחנו מחפשים ליצור המשכיות בהבקעת השערים".

מרקוס יורנטה זעם: "אנחנו מרגישים זעם וכעס, ניצחון חשוב ברח לנו מהידיים. אנחנו כועסים מכך שהם השוו בפנדל. זו קבוצה גדולה, ברמה גבוהה מאוד, והיינו טובים מהם. גם לי היה מצב מצוין. היה עלינו להיות יותר יעילים. לא אכפת לנו אם תיקו יספיק לנו, נגיע וניתן הכל כדי לנצח. מה המאמן יגיד? אני מניח שייברך אותנו על העבודה הטובה שעשינו וייתקן את הפרטים הקטנים".

שחקני אתלטיקו מדריד. עדיין לא הבטיחו את ההעפלה לשלב הבא | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

"פליקס לא מספיק", נכתב ב"מארקה". "נכון שאתלטיקו שיחקה היטב אבל אסור להתעלם מהנסיבות. התיקו הזה רע מאוד. לפני תשעה חודשים הקבוצה הזו ניצחה באנפילד והעונה? לא הצליחה לנצח את זלצבורג בבית ולא את לוקומוטיב מוסקבה. אף אחד לא חשוב שהמחזור האחרון יהיה קריטי". "זה הזמן לסבול בזלצבורג", נכתב ב"אס". "אתלטיקו נתנה מחצית ראשונה מעולה, לא היה רק שחקן אחד. כולם נהנו. השער הראשון היה צריך להגיע הרבה לפני הדקה ה-25". כרגע, אתלטיקו מודאגת גם מפציעתו של חוסה מריה חימנס שהוחלף בשל פציעת שריר ועלול להיעדר מהדרבי נגד ריאל מדריד ביום שבת הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי