קלופ רץ להתחבק עם קלהר: "מהלילות הגדולים שלנו באירופה"

יורגן קלופ עם קאוימהין קלהר | sJON SUPER/POOL/AFP via Getty Image

בזמן שאליסון סובל מפציעה ועשוי להיעדר שבועיים, השוער בן ה-22 גנב את ההצגה עם הצלה ענקית נגד הונטלאר: "אני בעננים". המאמן פרגן: "היה קל לבחור בו, הוא ראוי לכך". ג'ונס, כובש שער הניצחון, עשה היסטוריה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

שישה ימים אחרי שנכנעה לאטאלנטה בביתה בהפסד מפתיע, ליברפול של יורגן קלופ הבטיחה אתמול (שלישי) את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית אחרי 0:1 על אייאקס בזכות שער של קרטיס ג'ונס. בגיל 19 ו-306 ימים הפך ג'ונס לכובש השלישי הכי צעיר בהיסטוריה של ליברפול בליגת האלופות, כשרק דויד נ'גוג (גיל 19 ו-252 ימים) וטרנט אלכסנדר-ארנולד (19 שנים ו-10 ימים) מקדימים אותו. שחקן צעיר נוסף גנב את ההצגה ובגדול.

קאוימהין קלהר, האירי בן ה-22, ערך הופעת בכורה בקבוצה לאור פציעתו של אליסון בשריר הירך. השוער רשם הצלה גדולה בתוספת הזמן ומנע מקלאס יאן הונטלאר את השוויון. הברזילאי עשוי להחמיץ גם את משחק הפרמיירליג נגד וולבס ואת מחזור הסיום בליגת האלופות.

בחזרה לקלהר – הוא השוער ה-11 שפותח בשורות ליברפול בליגת האלופות ורק השני ששומר על שער נקי בהופעת הבכורה שלו. "גיליתי אתמול שאשחק. ברור שהתרגשתי, אבל ניסיתי להתמקד במשחק. אני עובד קשה כל יום באימונים ומכין את עצמי. אני תמיד יודע שעליי להיות מוכן למקרה שתגיע הזדמנות. התרגשתי, אני בעננים".

"ההצלה הגדולה במחצית הראשונה נתנה לי ביטחון. אני שמח שיכולתי להדוף גם נגד הונטלאר. אליסון שלח לי הודעה ואיחל לי בהצלחה וגם אדריאן תמך בי. 'אני איתך מאה אחוז ולא משנה מה', הוא אמר לי, וזה היה נחמד מצידו. על כך שקלופ רץ לעברו לאחר המשחק: "זה היה רגע נחמד שהוא בא לחבק אותי, הוא אמר לי שאני ראוי.

קלופ אמר: "זה היה מאסיבי, אין הפתעה לגבי איך שהמשחק התפתח. אני לגמרי בעננים בזכות הגישה והאופי שהפגנו הערב. זה לא רגע השיא שלנו השנה בכדורגל, בטח לא נגד יריבה כמו אייאקס, אבל כן אחד מהניצחונות הכי גדולים שלנו בליגת האלופות בהתחשב בנסיבות. היו כמה רגעי כדורגל גדולים. יכולנו להבקיע מוקדם. לאחר השער הגנו עם כל מה שיש לנו. אני מאוד שמח על התוצאה בנסיבות בהן אנו נמצאים".

על ג'ונס: "זה היה כדור רוחב מצוין של נקו כי שוער יתקשה להגיב. אני צריך לצפות בסיומת של ג'ונס שוב. לא היה לי את המיקום הכי טוב באצטדיון כדי לראות את זה. היו הרבה שחקני אייאקס שהסתירו, אבל ראיתי כשהכדור היה ברשת וזה הספיק לי".

קרטיס ג'ונס | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

על היכולת של קלהר: "היה קל לתת לו את הצ'אנס, כי הוא ראוי לזה, אבל היה קשה להחליט שאדריאן לא ישחק כי הוא שמר על שער נקי לא פעם. קלהר כישרון גדול, זו הייתה הופעה אדירה. הוא הציל אותנו לפחות פעמיים בצורה יוצאת דופן. אני די בטוח שאו שהוא יישן טוב בלילה בגלל המשחק שלו או שהוא בכלל לא יישן מרוב התרגשות, אבל הוא שמח".

"רפלקס מדהים של השוער הצעיר עזר לליברפול לנצח את אייאקס ולהגיע לשמינית הגמר", נכתב ב"דיילי מייל". ב-"BBC" פרגנו: "ליברפול מצטרפת לאנגליות האחרות בשמינית הגמר על אף ההרכב החסר", ומעבר לכך נכתב כי עתידו של אדריאן לא ברור לאור החלטתו של קלופ. "קלהר סיפר נוכחות מרגיעה בהיעדרו של אליסון". "זו הייתה הופעת בכורה מושלמת של השוער", נכתב בכלי תקשורת נוסף בבריטניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי