ראמוס לעת צרה: הבלם יפתח נגד גלדבאך, ויניסיוס גם בתמונת ההרכב

סרחיו ראמוס | Antonio Villalba/Real Madrid via Getty Images

הקפטן שנעדר מחמשת המשחקים האחרונים התאושש בזמן ויוכל לעזור לריאל בקרב על המשך דרכה בליגת האלופות. "הוא חוזר", ברכו ב"מארקה". הקשר הברזילאי צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט אחרי שבלט בשבת והיה מעורב בשער

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד קיבלה קצת שקט עם הניצחון החשוב ביום שבת האחרון 0:1 על סביליה בפיחואן, אך בעוד יומיים מצפה לה משחק של להיות או לחדול כשתארח את בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות. הבלאנקוס מעולם לא הודחו בשלב הזה. הם זקוקים לניצחון נגד הגרמנים כשגם תיקו עשוי להספיק אם שחטאר דונייצק שגברה עליהם פעמיים – תפסיד לאינטר. לקראת המשחק זינדין זידאן קיבל בשורות טובות: הקפטן סרחיו ראמוס חוזר.

הבלם הספרדי, שהחמיץ את כל חמשת המשחקים האחרונים של ריאל, התאמן ללא כל בעיות ויוכל לפתוח בהרכב. ראמוס כבר היה יכול לשחק ביום שבת אך במועדון העדיפו לשמור אותו בצמר גפן לקראת הקרב הגורלי. נזכיר כי בלעדיו ריאל הפסידה שמונה פעמים בתשעת המשחקים האחרונים בליגת האלופות כאשר הניצחון היחיד היה במשחק חסר חשיבות נגד ברוז' בעונה שעברה. "זידאן רגוע, כעת הוא יכול לבנות את ההגנה מחדש", נכתב ב"מארקה". "הוא חוזר ל"גמר" וחשיבותו מכרעת", הייתה הכותרת בשער העיתון.

ראמוס יכול לעזור לריאל לא רק ביכולת ההגנתית אלא גם בתרומתו להתקפה. אתמול בדיוק חלפו 15 שנה משער הבכורה שלו במועדון, נגד אולימפיאקוס בליגת האלופות לאחר בישול של ראול בראבו. "בלם עם נפש של '9' (חלוץ')", נכתב עליו אתמול ב"אס". הבלם כבש 101 שערים ובישל עוד 40 ב-660 משחקיו במועדון. היריבה המועדפת עליו היא סביליה נגדה כבש שבעה שערים, ו-19 משעריו הגיעו בין הדקות 76 עד 90. לא פחות מ-57 מהם הגיעו בנגיחות.

שער ה"מארקה" | צילום מסך: "מארקה"

בתקשורת בספרד המשיכו לעסוק גם היום בוויניסיוס ג'וניור.. קשר הכנף הברזילאי שהיה מעורב בשער הניצחון של ריאל כשגלש והביא לכך שהכדור פגע ביאסין בונו, מצפה לפתוח בהרכב, על אחת כמה וכמה כשאדן הזאר פצוע. ביום שבת הוא חזר ל-11 לאחר שסופסל בארבעה משחקים ברציפות.

"כשזידאן היה נתון בלחץ גדול במשחק, ויניסיוס הגיב והציג 90 דקות עם הרבה ביטחון", נכתב ב"אס" שם הציגו את המספרים שלו – 23 מסירות טובות מתוך 25, חמישה חילוצי כדור בהגנה ושלוש הזדמנויות מסוכנות שיצר. העונה יש לו שלושה שערים ועוד שני בישולים ב-759 דקות.

ויניסיוס ג'וניור בפעולה | Jose Luis Contreras/DAX Images/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי