לוקאקו:"למה שלא אעשה את מה שרונאלדו ומסי עשו?"

רומלו לוקאקו | Marius Becker/picture alliance via Getty Images

חלוץ אינטר התראיין ל"פראנס פוטבול" ורמז על חוסר הערכה כלפיו: "אני בין חמשת החלוצים הטובים בעולם. אין סיבה שגם אני לא אפרוץ גבולות ואממש את הפוטנציאל שלי?". על הנראזורי: "חייבים להילחם על הסקודטו"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר ניצבת בפני רגע גורלי בעונה שלה כשמחר (רביעי) תארח את שחטאר דונייצק במשחק של להיות או לחדול עבורה בליגת האלופות. אין ספק מיהו שחקן המפתח – החלוץ הבלגי רומלו לוקאקו שמחורר רשתות מהרגע בו הגיע. הבלגי כבש 12 שערים ב-13 הופעות העונה ו-46 בסך הכל ב-64 הופעות. בראיון ל"פראנס פוטבול" הצרפתי הוא חש מעט לא מוערך, דיבר על אלילו רונאלדו והבהיר כי אינטר חייבת להילחם על הסקודטו.

לוקאקו אמר בפתח הראיון: "אני אחד מחמשת החלוצים הטובים בעולם. אני לא עושה היטב את העבודה הטקטית ונע לכיוון השער. אם כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי או רוברט לבנדובסקי חרגו מגבולותיהם, מדוע שאני לא אוכל לעשות זאת גם כן?"

בעונת הבכורה שלו אינטר השווה לוקאקו את שיאו של רונאלדו נזאריו הברזילאי עם 34 כיבושים. הבלגי נהנה מההשוואות אך אומר: "הוא כבש יותר ממאה שערים בנבחרת (הטעות במקור), זה מוקדם להשוות בינינו, אם כי באינטר כולם דיברו איתי על הישגיו בעונה הראשונה. שמחתי להבקיע כמוהו, אבל הוא זכה בגביע אופ"א בעוד אני הפסדתי בגמר הליגה האירופית. כעת אני עובד קשה כדי לזכות בתארים".

זה לא סוד שלוקאקו מעריץ את מאמנו אנטוניו קונטה, שרצה להחתימו עוד שהיה מאמן צ'לסי: "הוא אמר לי שאם אהיה חזק עם הגב אל השער, אף אחד לא יוכל לעצור אותי", שחזר. "אדן הזאר היה זה שתיווך בינינו. הוא העביר את מספר הטלפון שלי למנהל צ'לסי ונאמר לי שהמאמן רוצה שאצטרף ואז הבנתי שזה קונטה".

על היחסים עם לאוטרו מרטינס: "לפני שהגעתי למועדון צפיתי בהרבה משחקים של אינטר. לאוטרו שיחק לבד בחוד וחשבתי מיד שנוכל לשתף פעולה נהדר יחד ונגרום ליריבות הרבה נזק. דיברנו קצת בספרדית כשהגעתי וזו הייתה נקודת המפנה. לפעמים זה היום שלי ולפעמים זה היום שלו. מצאנו את האיזון ואנחנו מסתדרים היטב ביחד".

החלוץ רוצה לזכות באליפות ראשונה בקריירה: "עלינו להילחם למען הסקודטו, אנחנו אינטר. זה המינימום, אבל נראה מה יהיה בשלבי ההכרעה במרץ. מבחינה פיזית אני חזק מאוד, אני חושב שמדובר גם בעניין מנטלי. בקיץ האחרון לקחתי רק שמונה ימי חופשה אבל לא עלה בדעתי להגיד שלא נחתי מספיק. אני מעדיף לעבוד קשה ולהתכונן היטב כדי להראות לכולם למה אני מסוגל. וכך צריך להיות אצל כל השחקנים. אתה צריך להיות שמח לשחק, אפילו פעמים רבות בשבוע. אני מאמין שמי שמסתכל מקרוב על המשחקים רואה הכל. בכל שנה אני מוסיף עוד ועוד דברים לחוויה שלי".

לוקאקו מאוכזב בגמר הליגה האירופית. עונה גדולה שלו הסתיימה בהפסד | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי