השופט קרא לעוזר המאמן 'נגרו', שחקני בשאקשהיר פוצצו את המשחק

שחקני פריז סן ז'רמן ואיסטנבול בשאקשהיר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אירוע חסר תקדים בליגת האלופות: פייר וובו הורחק, אך התרעם על כך שקולצ'סקו הרומני קרא לו שחור והטורקים החליטו לרדת מכר הדשא ולפוצץ את המשחק, מהלך שתמכו בו גם שחקני פריז סן ז'רמן בהובלת אמבפה

(גודל טקסט)

אירוע חסר תקדים בליגת האלופות: אחרי 14 דקות בלבד בין פריז סן ז'רמן לבשאקשהיר, המשחק פוצץ ולא חודש. הסיבה? השופט הרביעי במשחק, הרומני סבסטיאן קולצ'סקו, כינה את עוזר המאמן של הטורקים "השחור הזה" והוביל לירידת כל השחקנים מכר הדשא ולפיצוץ המשחק, שלפי הטורקים כבר לא יחודש בשל סירוב השחקנים שלהם לחזור.

בתקשורת הצרפתית טענו כי השופט הרביעי רצה להרחיק את פייר וובו שיצא מהאיזור הטכני ואמר לשופט הראשי ברומנית: "תרחיק את האיש השחור (נגרו)", וכך החלה הסערה. וובו, כך היה נראה, לא התרגש כלל מההרחקה, אולם סירב לרדת מהמגרש בטענה שהשופט קרא לו "נגרו" ושאל פעם אחר פעם מדוע הוא קורא לו ככה, דבר שלאחר מכן הוכח על ידי אופ"א לאור העובדה שכל השיחות בין השופטים מוקלטות.

שחקני שתי הקבוצות בראשות דמבה בה ניסו תחילה לשכנע את השופט הראשי להרחיק את השופט הרביעי, ולאחר שנכשלו, נטשו את כר הדשא – כשגם שחקני פריז סן ז'רמן מצטרפים אליהם, מהלך שקיליאן אמבפה הוביל על פי הדיווחים ועל פי עדויות גם אמר לשופט הראשי "איתו אנחנו לא יכולים להמשיך לשחק". בה אף נשמע ניגש לשופט הרביעי ושואל אותו "לא היית אומר על מישהו 'הבן אדם הלבן', אז למה אתה מדבר ככה על אדם שחור?".

הסערה במשחק בין פ.ס.ז' לבשאקשהיר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

נשיא איסטנבול בשאקשהיר הודיע כי שחקני קבוצתו לא יחזרו לכר הדשא כל עוד הרומני יישאר על המגרש ולאחר קרוב לשעתיים הודיעו הטורקים כאמור על סירובם לחזור למשחק. גורל המשחק לא ברור בשלב זה, האם יחודש מחר או כלל לא, אבל כך או אחרת פריז סן ז'רמן הבטיחה את עלייתה לשמינית בעקבות ההפסד של מנצ"סטר יונייטד 3:2 בלייפציג.

סבסטיאן קולצ'סקו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי