שלושער לניימאר בהצגה של פ.ס.ז', אטאלנטה עלתה לשמינית הגמר

ניימאר חוגג | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ליגת האלופות: הברזילאי להט, 1:5 לאלופת צרפת על בשאקשהיר במשחק שנדחה אחרי התקרית הגזענית. צמד לאמבפה. האיטלקים בשלב הבא אחרי 0:1 על אייאקס. 1:1 בין ליברפול למיטיולן, סלאח כבש ושבר שיא

(גודל טקסט)

שלב הבתים בליגת האלופות מגיע לסיומו הערב (רביעי). בינתיים הסתיימו שלושה משחקים שהחלו מוקדם יותר. פריז סן ז'רמן, במשחק שהיה אמור להיערך אתמול אך נדחה בשל התקרית הגזענית, הביסה 1:5 את בשאקשהיר וסיימה במקום הראשון בביתה. בבית 4, ליברפול נפרדה ב-1:1 מול מיטיולן. אטאלנטה ניצחה 0:1 את אייאקס והעפילה לשמינית הגמר.

פריז סן ז'רמן – בשאקשהיר 1:5

לאחר הסערה אמש, בצרפת חזרו להתעסק בכדורגל, כך הם מקווים. סגנית אלופת אירופה כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר אך רצתה לעשות זאת מהמקום הראשון בטבלה ועמדה במשימה עם ניצחון קל שלא הוטל בספק והצגה של ניימאר שכבש שלושער. גם קיליאן אמבפה נצץ. המשחק חודש מהדקה ה-14 כמובן, הדקה בה הוא הופסק אתמול.

השלט על המסך – לא לגזענות | Julien Mattia/Anadolu Agency via Getty Images

בדקה ה-18 אמבפה קיבל כדור ארוך ובאחד על אחד מול השוער בעט מעל השער. כעבור שלוש דקות ניימאר העלה את פ.ס.ז' ליתרון בשער ענק כשהעביר בין הרגליים של שחקן ההגנה ושלח בעיטה אדירה אל בין החיבורים ורשת, 0:1. בדקה ה-38 הברזילאי השלים צמד במתפרצת נהדרת אחרי מסירה של אמבפה. כעבור דקה, מיטשל באקר כבש את השלישי מול שער חשוף, אך השופט החליט לאחר התערבות של ה-VAR לפסוק לפנדל אחרי עבירה על ניימאר ואמבפה שבר את הבצורת בליגת האלופות (תשעה משחקים ללא שער) עם פנדל מדויק שקבע 0:3.

ההצגה נמשכה גם בחצי השני, גם ניימאר השלים שלושער וקבע 0:4 בדקה ה-50 עם שער נהדר נוסף ובעיטה מצוינת מחוץ לרחבה. מהמט טופאל צימק ל-4:1 בדקה ה-57, ואמבפה כבש את השני שלו במשחק בדקה ה-62, כאשר אנחל די מריה השאיר את הצרפתי מול השער והוא סיים בקלות עם כדור ברשת וקבע את תוצאת המשחק.

ניימאר וקיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מיטיולן – ליברפול 1:1

ליברפול, שכבר הבטיחה את המקום הראשון, עלתה בהרכב משני יחסית נהנתה משער מהיר של מוחמד סלאח כבר אחרי 55 שניות. המצרי כבש בקלילות מול השוער אפילו מבלי לבעוט, כאשר דהר עם הכדור לעבר השער והוא פשוט נכנס. זה היה שערו ה-22 בליגת האלופות ובכך הפך לכובש המצטיין של ליברפול במפעל כשהוא עוקף את סטיבן ג'רארד. בדקה ה-62 אלכסנדר שולץ השווה ל-1:1 בפנדל מדויק.

מוחמד סלאח ושחקני ליברפול חוגגים | Gaston Szermann/DeFodi Images via Getty Images

אייאקס – אטאלנטה 1:0

בקרב גדול וישיר על כרטיס לשמינית הגמר, האיטלקים יצאו עם ידם על העליונה ועלו לשמינית הגמר. גם תיקו היה מספיק להם וזה לא היה רחוק, כאשר השער היחיד במשחק נכבש רק בדקה ה-85 מרגליו של לואיס מוריאל. שש דקות קודם לכן, ריאן גראבנברץ' בן ה-18 מאייאקס הורחק בכרטיס צהוב שני. האורחת, שבעונה הקודמת הגיעה לרבע הגמר של המפעל, שוב מצליחה לרשום הישג נאה מבחינתה ולהגיע לשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. אייאקס, מנגד, תנסה את מזלה בליגה האירופית אליה נשרה אחרי שסיימה שלישית בבית.

שחקני אטאלנטה חוגגים | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי