בנזמה וריאל מדריד חוגגים: "ככה אף קבוצה לא תוכל לנצח אותנו"

קארים בנזמה חוגג | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הבלאנקוס סיימו בראש הבית לראשונה תחת זידאן: "אני והשחקנים נלחמים יחד, נמצאים באותה סירה ואני מאוד מרוצה מהם". וגם: והאם הוא מתכוון להיות אלכס פרגוסון והמחמאות של החלוץ לבלם הטוב בעולם

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד הייתה רחוקה 90 דקות מהדחה ראשונה בתולדותיה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים, אבל כפי שכינו זאת ב"אס" הבוקר – "שתי פצצות, שני עולמות שונים": שער מהיר של קארים בנזמה, שהשלים צמד עוד לפני המחצית העניק 0:2 יקר לבלאנקוס על בורוסיה מנשנגלדבאך ואת המקום הראשון בבית בדרך לשמינית הגמר, לאחר שישה משחקים שהותירו טעם רע מאוד במועדון.

ההפסדים לשחטאר דונייצק, בוודאי ה-3:2 במדריד כשהאוקראינים עוד סבלו ממכת קורונה במועדון, לא רק סיבכו כהוגן את הבלאנקוס וכמעט השאירו אותם מחוץ לשמינית הגמר, אלא גרמו למורל נמוך שהשפיע על הקבוצה גם בליגה. אתמול הגיעה הקבוצה של זינדין זידאן כדי להילחם על חייה ובהחלט הצליחה לספק הצהרת כוונות.

גם זידאן לא יכול היה שלא להסתיר את שמחתו מהגישה ומהיכולת ובסיום הוא אמר: "יש סיפוק אדיר מהניצחון הזה, כי המטרה הייתה לסיים את הבית הזה במקום הראשון ועשינו זאת – פעם ראשונה איתי שאנחנו עולים מהמקום הראשון. מהדקה הראשונה ועד הסיום שיחקנו מצוין".

זינדין זידאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

כשנשאל 'זיזו' היכן הייתה ריאל מדריד בכל כך הרבה משחקים העונה ומדוע לא נראתה כך השיב: "הייתי שחקן ואני ידוע איך זה, גם קארים בנזמה אמר את זה – זה פשוט בלתי אפשרי לשחק כל הזמן בצורה הטובה ביותר. אנחנו מנסים לעשות את זה, כן, אבל זה אפשרי תמיד להיות בשיא. אנחנו משחקים טוב וכשהקבוצה הזו חייבת לנצח, היא משיגה את שלה. אני והשחקנים נמצאים באותה סירה ונלחמים יחד – אני מתכונן למשחקים ומכין דברים והם נלחמים על הדשא ואני מאוד מרוצה מהם".

לסיום זידאן נשאל אם הוא מתכוון להיות "אלכס פרגוסון של ריאל מדריד", הרי שהסקוטי עזב את השדים האדומים אחרי 26 שנה, ואמר: "אני לעולם לא אהיה אלכס פרגוסון של ריאל מדריד, זה בטבוח. אני לא יודע כמה זמן אני מתכוון להישאר כאן, אבל לא נראה לי שזה יהיה כל כך הרבה זמן".

בנזמה, מעבר לצמד הקריטי, גם השווה אתמול את שיאו של רוברטו קרלוס במדי הבלאנקוס וכעת הם חולקים יחד את שיא ההופעות לשחקן זר במדים הלבנים של ריאל מדריד עם 527 משחקים כל אחד, שיא שבנזמה כמובן ינפץ עוד השבוע.

הצרפתי התייצב גם הוא מול המיקרופונים לאחר המשחק ואמר: "עם סרחיו ראמוס, הבלם הכי טוב בעולם, אנחנו קבוצה אחרת לגמרי. אני כאן כדי לעזור לריאל מדריד ולא משנה אם בתור פליימייקר או כחלוץ, אני שמח וכולם מאושרים היום וזה מה שחשוב. זה היה משחק גמר עבורנו והוכחנו שאנחנו טובים יותר – ואם נמשיך לשחק בצורה הזו, אף קבוצה לא תנצח אותנו".

לוקאס ואסקס הוסיף: "זה היה ניצחון חשוב עבור זידאן וגם עבורנו, כי ביחד אנחנו קבוצה נהדרת ואין בכלל ספק למה שאנחנו מסוגלים לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי