אחרי העלייה לשמינית, סימאונה מוכן לדרבי: "מעריץ את ריאל מדריד"

אתלטיקו מדריד | JOE KLAMAR/AFP via Getty Images

הקולצ'ונרוס ניצחו 0:2 בזלצבורג והמאמן כבר מתחיל לחשוב על הדרבי בשבת: "זה משחק שלא יכריע דבר". וגם: מה היה לו לומר על הזעם של סאול ולואיס סוארס שהוחלפו כבר אחרי 65 דקות?

(גודל טקסט)

כמו ריאל מדריד, גם אתלטיקו מדריד מדריד הגיעה למשחק של להיות או לחדול. הרוחיבלאנקוס התארחו אתמול (רביעי) בזלצבורג אצל האלופה המקומית בידיעה שהפסד ידיח אותם מהמפעל ויעלה את האוסטרים, אבל הקבוצה של דייגו סימאונה הצליחה לעבור בשלום את חצי השעה הראשונה, גם הודות לשוער יאן אובלק, עלתה ליתרון עוד לפני המחצית משער של מריו הרמוסו והצליחה לנעול את שערה בדרך ל-0:2 מתוק.

כעת אתלטיקו תשוב לליגה הספרדית, שם היא ניצבת בפסגה ואפילו עם יתרון די מבטיח על ברצלונה וגם על ריאל מדריד – היריבה העירונית אצלה היא תתארח בשבת (22:00) לקרב מרתק.

לאחר הניצחון באוסטריה, דייגו סימאונה המאושר דיבר גם לקראת הדרבי: "זה לא משחק גמר או כזה שיכריע את העונה, כי לפנינו עוד כל כך הרבה משחקים. ריאל מדריד קבוצה נהדרת ויש לה מאמן שתמיד מצליח להוביל לשינוי בקבוצה כשהיא נמצאת במצוקה. אני מעריץ אותם, כי הם מצליחים להתחרות על תארים בכל שנה וזה ממש לא קל".

דייגו סימאונה | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

באשר למשחק הגורלי אתמול, סימאונה שיבח את יאניק קראסקו שבישל וכבש את שער הניצחון: "המחצית השנייה שלו הייתה פשוט פנטסטית, הוא עשה עבודה מדהימה ועליו להמשיך באותו קו. זה מאוד חשוב".

מה שאולי העיב מעט על הניצחון ומעורר מעט הדים בבירת ספרד הוא התסכול שלא הסתירו סאול ולואיס סוארס, כוכבי הקבוצה שהוחלפו בזלצבורג בדקה ה-65: "אני מבין את הכעס שלהם, כי שחקנים תמיד רוצים לשחק 90 דקות. אני גם הייתי כועס במקומם, זה הגיוני ומובן".

סוארס מגיב בתסכול לחילוף | Adam Pretty/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי