קונטה התעמת עם קאפלו: "תחשבו לפני שאתם שואלים שאלות!"

אנטוניו קונטה | Jonathan Moscrop/Getty Images

לאחר ההדחה מליגת האלופות, מאמנה של אינטר התפרץ על מאמן העבר ופרשן "סקיי", שתהה כיצד הנראזורי סיימו פעמיים בתיקו נגד שחטאר, אותה הביסו 0:5 לא מזמן. הנדנוביץ' הודה: "לא הגיע לנו לעלות"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

עונה אירופית נוספת הסתיימה אמש (רביעי) באכזבה מבחינת אינטר. ה-0:0 נגד שחטאר דונייצק הותיר את הנראזורי במקום האחרון בבית 2 של ליגת האלופות ובניגוד לעונה שעברה, הקבוצה ממילאנו לא תתחרה אפילו בליגה האירופית. ההדחה עוררה, באופן טבעי, לא מעט ספקות לגבי המאמן אנטוניו קונטה, שנכשל שוב בזירה האירופית למרות שהסגל שלו התחזק בקיץ האחרון, בזמן ששלוש הנציגות האחרות מהסרייה א' (יובנטוס, אטאלנטה ולאציו) הבטיחו את מקומן בין 16 האחרונות.

בסיום המשחק, האיטלקי נשמע עצבני מאוד כשניגש להתראיין. פרשני "סקיי ספורט איטליה" שוחחו עם קונטה לאחר התיקו ושאלו האם שחקני אינטר לא עלו נחושים מספיק למשחק של להיות או לחדול: "אתם יכולים להביע את הדעה שלכם, אני מכבד את זה. לא מסכים, כי אני חושב שהקבוצה נתנה הכל ועשתה הכל", השיב קונטה, "זה בלתי נתפס שבשני משחקים ששלטנו בהם נגד שחטאר, לא כבשנו שער אחד".

"צריך לנתח את הכל כשהרוחות יתקררו, לא מיד אחרי הדחה כזאת", המשיך מאמנה של אינטר. "יש המון חרטה ואכזבה, אבל אני בהחלט לא מרגיש שהיינו חסרי נחישות, ריכוז או אגרסיביות". מאמן העבר פאביו קאפלו, חבר הפאנל של "סקיי", התעקש על כך שלא התרשם כי שחקני אינטר עלו לנצח בכל מחיר וקונטה ענה בקצרה: "אין לי תשובה לזה".

גם החילופים של קונטה עוררו סימני שאלה, בעקבות ההחלטה שלא לבצע כאלה עד הדקה ה-68 וההכנסה של שלושה שחקנים, ביניהם כריסטיאן אריקסן, רק בדקה ה-86. אחרי שהמאמן הסביר את השיקולים שלו, הוא נשאל כיצד אינטר סיימה פעמיים בתיקו מאופס נגד קבוצה שאותה הביסה 0:5 בחצי גמר הליגה האירופית רק בחודש אוגוסט האחרון, דבר שעורר תגובה נסערת שלו: "שחטאר באה לכאן ושינתה את הטקטיקה שלה כדי לנטרל אותנו. הם הפסידו 5:0, לכן עשו שינויים. תחשבו לפני שאתם שואלים שאלות!", התפרץ קונטה.

קאפלו הוסיף להרגיז את המרואיין כששאל האם יש לו תכניות גיבוי למצבים שבהם הטקטיקה שלו לא עובדת: "יש לנו תכנית ב', אבל לא אדבר עליה כאן, אחרת זה יהיה אסון מוחלט וגם היא תנוטרל". אגב, נשיא אינטר בפה מארוטה גיבה את קונטה כשהתבטא באותו כלי תקשורת, והצהיר כי ההחלטות שלו "אין עוררין על ההחלטות שלו".

שוער הנראזורי, סמיר הנדנוביץ', הודה שהקבוצה לא הייתה ראויה להעפיל לשמינית הגמר: "הבית היה שוויוני, אני חושב שהפסדנו את זה בקייב וכאן. זה ברור שאינטר עדיין לא מוכנה לליגת האלופות. הנקודות מדברות בעד עצמן, ניצחנו רק משחק אחד מתוך שישה, זה לא מספיק ולא הגיע לנו לעלות. היינו צריכים לכבוש הערב ולא עשינו את זה. בכנות, ציפיתי ששחטאר תרצה יותר מתיקו, הם נראו מרוצים מזה. אנחנו יודעים שיש טעם רע אחרי ההדחה, אבל לא נבכה – צריך להתרכז במשחק הבא בליגה".

הנדנוביץ'. אינטר שוב אכזבה באירופה | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי