אתלטיקו תארח את צ'לסי בפולין, סוסיאדד את יונייטד באיטליה

שחקני אתלטיקו מדריד | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

עקב איסור הכניסה לקבוצות אנגליות למדינות רבות בשל הזן הבריטי שמתפשט, הקבוצות הספרדיות תארחנה את משחקי ליגת האלופות האירופית מחוץ לביתן. גם מנצ'סטר סיטי לא תפגוש את מנשנגלדבאך בגרמניה

(גודל טקסט)

יתרון הביתיות בענפי הספורט הקבוצתיים אמנם איבד רבות מהשפעתו כשמגפת הקורונה כפתה על הקבוצות לארח במגרשים ובאולמות ריקים מקהל, אך על פי דיווחים שונים שפורסמו היום (שני) נראה שקבוצות הכדורגל הספרדיות לא יוכלו ליהנות אפילו מאירוח באצטדיונים הביתיים שלהן במפעלים האירופיים. ליתר דיוק, מדובר באתלטיקו מדריד ובריאל סוסיאדד שכנראה יצטרכו לארח את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בהתאמה מחוץ לספרד, כיוון שמדינתן סגרה את שעריה בפני נוסעים המגיעים מהממלכה הבריטית.

בעוד 15 ימים צ'לסי אמורה לשחק נגד אתלטיקו מדריד בחוץ, במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, אך ככל הנראה לא תוכל לנחות על אדמת ספרד ובעקבות כך "הקולצ'ונרוס" ייאלצו לארח במגרש ניטרלי, כאשר לפי ה"סאן" בוקרשט שברומניה סומנה כאחד היעדים האפשריים, בעוד ב"סקיי ספורט איטליה" נטען כי המפגש עשוי להיערך בוורשה שבפולין.

סגירת שערי ספרד בפני הבריטים אמנם תקפה עד ה-16 בחודש, אך על פי הדיווחים צפויה להתארך מעבר לאותו מועד. כאמור, הדבר ישפיע גם על ריאל סוסיאדד, אשר בעוד 10 ימים תארח את מנצ'סטר יונייטד במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית. ב"מארקה" נכתב כי המשחק צפוי להתקיים באצטדיונה של יובנטוס, כשסוסיאדד אמורה לאשר או לפסול את השינוי בשעות הקרובות.

הודעות רשמיות כבר נמסרו על ידי אופ"א על כך שמנצ'סטר סיטי לא תוכל להתארח אצל בורוסיה מנשנגלדבאך ב-24.2 ועל כן המשחק ייערך בבודפשט (הונגריה) ובליגה האירופית המשחק בין מולדה הנורבגית להופנהיים ייערך בוייאריאל לנוכח סירוב הרשויות בנורבגיה לארח את הגרמנים.

אתמול בוצע שינוי זהה גם במקרה של המשחק בין ר.ב לייפציג לליברפול בנוקאאוט ליגת האלופות, שכן גם בגרמניה הכניסה לבריטים אסורה באופן זמני ולכן הוחלט להעביר את המשחק לבודפשט שבהונגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי