קלופ שם קץ לשמועות: "לא זקוק לחופשה, אל תדאגו לעתיד שלי"

לקראת לייפציג, מנג'ר ליברפול הכחיש אפשרות שיעזוב בקרוב: "זו תקופה לא פשוטה, אבל זה אתגר מעניין שנפתור באמצעות כדורגל". גם הנדרסון תקף את הפרסומים ברשת: "לא אתייחס לאנשים שממציאים מאחורי מקלדת"

(גודל טקסט)

שלושה הפסדים רצופים יש לליברפול בפרמיירליג, היא ניצחה בסך הכל שלוש פעמים ב-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות ואין בכלל ספק ששתי התבוסות האחרונות למנצ'סטר סיטי וללסטר דרדרו אותה לשיא השפל. במצב כזה וכאשר אפילו סוכנויות ההימורים מורידים יחסים בכל הנוגע לאפשרות שיורגן קלופ לא ימשיך בעונה הבאה, תנסה ליברפול לעבור בשלום את משחק החוץ נגד לייפציג בשמינית גמר ליגת האלופות – מפגש שייערך בבודפשט, בירת הונגריה.

בעקבות התפרצות הזן הבריטי, שבשבועות האחרונים התפשט גם בישראל וגרם לתחלואה קשה שנמשכת עד היום ומכאן שבאירופה חוששים מהתפשטות שלו במקומות נוספים, מדינות רבות סגרו את שעריהן בפני הקבוצות האנגליות. לכן, גם המפגש הזה ייערך במדינה נייטרלית, לצערה של לייפציג שאיבדה את יתרון הביתיות, אולם כן תגיע לאנפילד לגומלין בעוד שלושה שבועות.

יורגן קלופ התייצב למסיבת עיתונאים והכחיש בתוקף את הדיווחים על עתידו ואת השמועות לפיהן הוא יתפטר בקרוב וייצא לשנת שבתון כדי לאמן את נבחרת גרמניה במונדיאל 2022 בקטאר: "אף אחד לא צריך לדאוג לגבי העתיד שלי. נכון שזו תקופה לא פשוטה, אבל אני בן 53 וכבר עברתי בכדורגל תקופות קשות ב-30 שנותיי בענף, גם בליברפול היו ותמיד עבדנו יחד במאת האחוזים כמו בכל משפחה. אני מלא אנרגיה ורואה במצב אליו נקלענו אתגר מעניין שאנחנו נפתור באמצעות כדורגל. ניתן את כל מה שיש לנו ונילחם. זו התכנית היחידה. שמעתי את השמועות ואני לא זקוק לשום חופשה. מודה לכולם על התמיכה, אבל אין צורך לדאוג".

קלופ. הכחיש התפטרות עתידית | Nick Taylor/Liverpool FC/Liverpool FC via Getty Images

ליברפול תגיע למפגש מחר נגד סגנית המוליכה בבונדסליגה ללא נאבי קייטה הפצוע וככל הנראה גם בלי פאביניו שהחמיץ גם את ההפסד ללסטר וללא ג'יימס מילנר שנפגע בתחילת המשחק נגד השועלים: "אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים למען האנשים שלנו. אני מרגיש אחראי לזה שדברים לא הולכים לנו ואנחנו נעשה כל מה שאפשר בשביל האנשים שלנו. הרוב הגדול עדיין איתנו ואנחנו נילחם בשבילם עם כל מי שעומד לרשותנו ויהיה באצטדיון. האוהדים אולי לא איתנו, אבל כולנו נלחמים יחד למען ליברפול".

המנג'ר גם התייחס לסיום ליכולת החלשה במשחקים האחרונים: "פציעות הן חלק משמעותי והן משנות את הכל, אבל ככה זה בכדורגל. אף אחד לא מרוצה מכך שאנחנו במקום הרביעי ובשוויון נקודות עם אברטון, אנחנו נצטרך לפתור את זה. קרו לנו המון דברים במהלך העונה ומי שעוקב אחרינו יודע שגם בשני המשחקים האחרונים לא הגיע לנו לספוג שבעה שערים".

ג'ורדן הנדרסון שוחח גם כן עם התקשורת והכחיש דיווחים על עימותים בחדר ההלבשה: "אהבתי במיוחד את הטענה שאליסון ורוברטסון התעמתו. אין שום אמת בכל הפרסומים. אני ממש לא חושב שאני צריך להגיב לדיווחים שכותבים אנשים מאחורי מקלדת וממציאים ידיעות עלינו ועל המאמן שלנו".

הנדרסון. "לא צריך להגיב לאנשים מאחורי מקלדת" | Visionhaus/Getty Images

באשר ללייפציג, ביום שישי היא הייתה רחוקה מלהרשים בניצחון הביתי 1:2 על אאוגסבורג שסייע לה לצמק זמנית את הפער מבאיירן מינכן לארבע נקודות, אולם חשוב לציין שיוליאן נגלסמן העניק במשחק מנוחה למספר מכוכביו, כך שהגרמנים לפחות על הנייר יגיעו רעננים וטריים הרבה יותר מליברפול שחטפה שלישייה בשבת. הבלם דאיו אופמקאנו היה אחד השחקנים שזכו למנוחה והוא למעשה ישחק מחר לראשונה מאז הודיעה באיירן מינכן על צירופו בחוזה לחמש שנים החל מעונה הבאה.

לפני ההמראה לבודפשט, אמר יוליאן נגלסמן לייפציג: "ליברפול זו קבוצה מלאת כוכבים וקשה לי לציין שחקן אחד משמעותי שם, אבל אם אני צריך אז הקפטן ג'ורדן הנדרסון שהוא ממש האחד שדוחף את הקבוצה. ליברפול קבוצה נפלאה, אבל גם אנחנו בתקופה טובה בזכות התוצאות האחרונות בליגה ואם נשמור על הקצב שלנו אז נוכל לשמור על משחק פתוח – אבל אסור לנו לאפשר לליברפול לשלוט ולבנות את המשחק שלה. זה המפתח למפגשים האלו".

בשער של לייפציג יעמוד ההונגרי פטר גולאצ'י, שבעברו השתייך כשש שנים לליברפול (2007-2013) ולא זכה לרשום אף לא הופעה אחת, כשאת מרבית הזמן בילה בהשאלות. לקראת המשחק הוא סיפר: "לשחק בבודפשט נגד קבוצה שהייתי בה הופך את הכל למאוד מיוחד עבורי, אבל הדבר היחיד שמשנה זה שנשחק טוב ונשיג תוצאה טובה שבתקווה תעזור לנו להעפיל לשלב הבא".

נגד ליברפול ועוד במולדתו. גולאצ'י | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי