יצאה מהמשבר? ליברפול ניצחה 0:2 את לייפציג

מוחמד סלאח חוגג | Marton Monus/picture alliance via Getty Images

אחרי רצף ההפסדים בפרמיירליג, אלופת אנגליה עשויה לצאת לדרך חדשה עם ניצחון חשוב בשמינית גמר ליגת האלופות. סלאח ומאנה ניצלו טעיות קשות בהגנת הגרמנים במחצית השנייה. הגומלין ייערל באנפילד ב-10 במרץ

(גודל טקסט)

בשנה שעברה בדיוק בשלב שמינית הגמר, ליברפול, אלופת אירופה דאז, הודחה בבושת פנים על ידי אתלטיקו מדריד. הערב (שלישי) ייתכן שדווקא בליגת האלופות אלופת אנגליה יצאה מהמשבר עם 0:2 על לייפציג.

המשחק הערב נערך באצטדיון פושקאש שבהונגריה, זאת מפני שהקבוצה הגרמנית לא קיבלה אישור לארח במדינתה בעקבות נגיף הקורונה ואיסור הכניסה של זרים. חניכיו של יורגן קלופ ניצלו שתי טעויות אומללות בהגנה של לייפציג, מוחמד סלאח וסאדיו מאנה ניצלו את המתנות שקיבלו במשחק החוץ, אשר נתן לליברפול מקדמה גדולה לקראת הגומלין שייערך ב-10 במרץ.

מלבד הזדמנות מופלאה אחת של דני אולמו שפגש את הקורה כבר בדקה החמישית, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן לא הצליחה להשתלט על העניינים. האנגלים הפעילו לחץ ברוב חלקי המגרש במהלך המחצית הראשונה, אשר הסתיימה ללא שערים.

שחקני ליברפול חוגגים על אדמת הונגריה | FERENC ISZA/AFP via Getty Images

בחצי השני כבר קיבלנו את השער הראשון במשחק, באדיבותו הרבה של מרסל סאביצר. האוסטרי של לייפציג התכוון להחזיר את הכדור לעבר חוליית ההגנה שלו, אך בפועל מסר ברשלנות היישר לסלאח, שלא היה צריך יותר מזה כדי למצוא את הרשת.

חמש דקות בדיוק עברו, ושוב ליברפול ניצלה חסר ריכוז בהגנה בלבן כדי לעקוף. החלקה של נורדי מוקיילה הותירה את מאנה לבדו מול השוער פטר גולאשי, הסנגלי לא התבלבל במצב כל מוכר עבורו, הכפיל את התוצאה ושלח את ה"מייטי רדס" חזרה לאנגליה עם רגל וחצי בשלב רבע הגמר.

מאנה ופירמינו חוגגים. ניצחון חשוב של אלופת אנגליה | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי