ורנר יפתח מול אתלטיקו: "ירדתי לקרקע לאחרונה, אני לא חלוץ על"

טימו ורנר | CLIVE MASON/POOL/AFP via Getty Images

חלוץ צ'לסי דיבר בגילוי לב לקראת שמינית גמר ליגת האלופות בשלישי. טוכל: "נעשה את הדברים בדרך שלנו". טיאגו סילבה ייעדר. סוארס ופליקס יפתחו בחוד של סימאונה, אספיליקווטה הסביר כיצד אפשר לעצור את האורוגוואי

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר ליגת האלופות יימשך מחר (שלישי) אחרי הפסקה של שבוע, כאשר במוקד צ'לסי תפגוש את אתלטיקו מדריד למשחק ראשון מבין שניים, אשר ייערך בארנה נציונאלה שבבוקרשט. המשחק נאלץ לנדוד לרומניה בעקבות החשש מהמוטציה הבריטית.

צ'לסי, שעדיין בלתי מנוצחת מאז שתומאס טוכל מונה למאמן הקבוצה במקומו של פרנק למפארד, הודחה בעונה הקודמת בשמינית הגמר כאשר הפסידה במצטבר בסיכום שני המשחקים 7:41 לבאיירן מינכן, שכמובן זכתה במפעל בסיומו. מחר הבלוז ייאלצו להסתדר ללא טיאגו סילבה הפצוע, כאשר טוכל ימשיך עם שלישיית בלמים.

אתלטיקו, לעומת זאת, הדיחה בשמינית הגמר של העונה הקודמת את מי שהייתה האלופה המכהנת, ליברפול, אך נכנעה ברבע הגמר בטורניר המזורז לסיום המפעל בליסבון מול לייפציג. יאניק קראסקו נמצא בספק אצל דייגו סימאונה, אצלו לואיס סוארס וז'ואאו פליקס יפתחו בהתקפה.

לואיס סוארס | Denis Doyle/Getty Images

"זה מבחן גדול בשבילנו", אמר טוכל לקראת ההתמודדות. "אתלטיקו מנוסה במעמדים האלה ויש לה מאמן מנוסה. אני מקווה שזה יוציא מאיתנו את הטוב ביותר שלנו. נעשה את הדברים בדרך שלנו, הם יעשו את הדברים בדרך שלהם".

חלוץ צ'לסי, טימו ורנר, שכבש שמונה שערים ב-12 משחקיו הראשונים בכל המסגרות ולאחר מכן חווה ירידה משמעותית, התראיין בגרמניה ודיבר על הקשיים שלו: "שמתי לב שכשהייתי בהפוגה כבר לא בהכרח קראו לי חלוץ-על. ירדתי לקרקע בחודשים האחרונים".

הגרמני גם דיבר על הקשיים שיש לו לא לדבר בשפת האם שלו, עד להגעתו של טוכל, בן ארצו: "למרות שאני עובד הרבה על האנגלית שלי, אני עדיין לא תמיד יכול להביע את עצמי כמו שאני רוצה ואני נזהר לא לטעות. עכשיו זו כבר לא בעיה, אני כמעט מרגיש בבית".

קפטן צ'לסי, ססאר אספיליקווטה, נשאל איך אפשר לעצור את סוארס מאתלטיקו ואמר: "הדרך הכי טובה להגן עליו זה להרחיק אותו מהשער כמה שיותר. זו עבודה קולקטיבית. שיחקתי מולו כשהוא היה בליברפול ובברצלונה, הוא חלוץ גדול. כמו שאמרתי, ננסה להתגונן נגדו כקבוצה ולוודא שהוא רחוק מהשער שלנו".

תומאס טוכל | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי