גווארדיולה מחמיא למנשנגלדבאך: "מכבד את הכדורגל היפה שלהם"

פפ גווארדיולה | JOHN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי נותן כבוד לקבוצה הגרמנית לפני הקרב בשמינית גמר ליגת האלופות ברביעי. רוזה: "סיטי לא אוהבת שהיא לא מחזיקה בכדור, הקבוצה שלי מסוגלת לעשות את זה". גונדואן, פודן ודה בריינה צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי פשוט בלתי ניתנת לעצירה בשבועות האחרונים. התכולים נמצאים ברצף אדיר של 18 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, סופגים מעט מאוד ונראים בכושר הטוב ביותר באירופה. מחר (רביעי) הקבוצה של פפ גווארדיולה תתמודד מול מנשנגלדבאך בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, כשהמטרה של הסיטיזנס העונה היא סוף סוף להגיע לשלבים המאוחרים באמת במפעל. המשחק, אגב, ייערך באצטדיון פרנץ פושקש שבבודפשט. ההתמודדות הועברה להונגריה בעקבות החשש מהמוטציה הבריטית.

זה לא יהיה פשוט בכלל עבור מוליכת הפרמיירליג, שכן גלדבאך הראתה העונה כמה היא קבוצה חזקה. בליגה הגרמנית היא הצליחה לנצח את באיירן מינכן ודורטמונד, והצליחה לסיים בתיקו עם ריאל מדריד ואינטר בשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג (על אף שגם הפסידה פעם אחת לבלאנקוס ופעם אחת לנראזורי). כמו כן, הקבוצה של מרקו רוזה, שיאמן את דורטמונד בעונה הבאה, פירקה פעמיים את שחטאר דונייצק ומנור סולומון עם 0:6 אדיר ו-0:4.

סיטי הודחה בעונה הקודמת ברבע הגמר מול ליון, ובכלל נכשלת שנה אחר שנה בליגת האלופות, וזה הזמן להגיע גבוה יותר. גלדבאך, לעומת זאת, שיחקה בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2019/20 וכלל לא הצליחה להעפיל לסיבוב הנוקאאוט הראשון. מחר המועדון בעצם ירשום היסטוריה, כאשר יתמודד בפעם בשמינית גמר ליגת האלופות במתכונת הנוכחית של המפעל. כמובן שהקבוצה מגרמניה לא יכולה להתמודד עם סיטי בכישרון, אך כאמור, היא כבר הוכיחה העונה שאין לזלזל ביכולת הקבוצתית שלה.

מרקו רוזה | THILO SCHMUELGEN/POOL/AFP via Getty Images

מאמן הסיטיזנס, גווארדיולה, דיבר לקראת ההתמודדות והחמיא ליריבה: "כשהייתי בגרמניה ואימנתי את באיירן מינכן למדתי כמה מנשנגלדבאך היא קבוצה גדולה, חשובה והיסטורית. אני מכבד את הכדורגל היפה שלהם. ראיתי משחקים שלהם וזה דבר גדול לעלות לשמינית הגמר מבית בו הודחו קבוצות כמו אינטר ושחטאר. היו להם שני משחקים מדהימים מול שחטאר. אני רוצה שנגיע במצב הכי טוב שלנו כשנתמודד מולם".

מנגד, רוזה, מאמן גלדבאך, סיפר: "אני נרגש מזה שהשחקנים זוכים לשחק במשחק כזה. אני מקווה שכשהם יילכו לישון הערב, לפני המשחק, הם ייזכרו כיצד הם הרגישו אחרי המשחק מול ריאל מדריד שהעפלנו לשמינית. אם יש משהו שמנצ'סטר סיטי לא אוהבת זה שהיא לא מחזיקה בכדור. אנחנו צריכים לשחק עם אומץ ולעשות הגנה עם תשוקה. לחלוטין, יש לי קבוצה שמסוגלת לזה".

מבחינה מקצועית, פיל פודן, קווין דה בריינה ואילקאיי גונדוגאן צפויים לפתוח בהרכב סיטי ולשתף פעולה בקישור. גבריאל ז'סוס וראחים סטרלינג אמורים לשחק בהתקפה, ז'ואאו קנסלו שוב יפתח כמגן שמאלי. אצל גלדבאך, אלאסן פלאה ישחק בחוד. החלוץ הצרפתי סיפק שלב בתים יוצא דופן, בו כבש חמישה שערים ובישל ארבעה נוספים בשישה משחקים.

קווין דה בריינה | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי