זידאן: "יש לי כבוד מקסימלי לאטאלנטה". ריאל תשבור שיא

זינדין זידאן | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מאמן הבלאנקוס החמיא ליריבה האיטלקית לפני שמינית גמר ליגת האלופות ברביעי. הקבוצה תרשום את הופעתה ה-100 בשלב הנוקאאוט של המפעל - יותר מכל אחת אחרת. תשעה שחקנים של אלופת ספרד ייעדרו

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תחזור מחר (רביעי) לשחק במסגרת ליגת האלופות, המפעל עמו היא כל כך מזוהה, כאשר תתארח בברגאמו למפגש לא פשוט בכלל מול אטאלנטה במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. הגומלין בספרד ייערך ב-16 במרץ.

זה יהיה לא פשוט בכלל עבור הבלאנקוס, שמתמודדים עם מכת פציעות קיצונית, כאשר לא פחות מתשעה שחקנים ייעדרו – קארים בנזמה, סרחיו ראמוס, אדן הזאר, רודריגו, פדה ואלוורדה, מרסלו, אלברו אודריוסולה, אדר מיליטאו ודני קרבחאל. מיגל גוטיירס, ויקטור צ'וסט, אנטוניו בלאנקו, סרחיו אריבאס והוגו דורו הצעירים ייכללו בסגל.

על כן, המאמן זינדין זידאן צפוי לפתוח עם מריאנו דיאס בחוד, כאשר מרקו אסנסיו ו-ויניסיוס ג'וניור ישחקו לצדו. נאצ'ו פרננדס ישחק במרכז ההגנה, לוקאס ואסקס כמגן ימני. מה שיכול לנחם זה אולי ששלישיית הקישור הדומיננטית כשירה, אך קאסמירו יצטרך להיזהר מצהוב כדי לא להחמיץ את הגומלין.

מריאנו דיאס | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

הבשורות הטובות מגיעות מכיוון סרחיו ראמוס, שעל פי התקשורת בספרד אמור לחזור מפציעה ישירות אל המשחק השני מול אטאלנטה. חדשות מעודדות נוספות הן העובדה שנשיא המועדון בן ה-73, פלורנטינו פרס, החלים מקורונה.

ריאל תהפוך מחר לראשונה אי פעם שרושמת את משחקה ה-100 בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות – יותר מכל קבוצה אחרת. היא הקבוצה הוותיקה ביותר במפעל, וזהו הקמפיין ה-51 שלה, בעוד היא פוגשת את הקבוצה הצעירה ביותר במפעל, אטאלנטה, עבורה זהו הקמפיין השני – והשני ברציפות, אחרי שבעונה הקודמת הודחה ברבע הגמר על ידי פריז סן ז'רמן.

זידאן החמיא לקראת המפגש ליריבה מאיטליה, שידועה במשחק ההתקפה המשובח שלה ורק במחזור האחרון של הסרייה א' רשמה 2:4 מרשים על נאפולי. המאמן הצרפתי אמר: "אנחנו יודעים איזו קבוצה אטאלנטה ויש לי כבוד מקסימלי אליהם".

סרחיו ראמוס | Helios de la Rubia/Real Madrid via Getty Images

מן העבר השני, הקבוצה מברגאמו תגיע עם חיסור אחד משמעותי – הנס הטבואר, המגן הימני, אשר נעדר בשלושת השבועות האחרונים בעקבות פציעה. יוסיפ איליצ'יץ' ודובאן ספאטה יובילו את ההתקפה של האיטלקים בניסיון להפתיע את הקבוצה הפחות מנוסה יחסית שריאל תציג מחר.

מאמן אטאלנטה, ג'אן פיירו גספריני, אמר לקראת ההתמודדות: "מעולם לא נפגשנו עם ריאל לפני כן, כך שרק על המגרש נוכל להבין את הכוח שלה. מדובר באחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל תמיד יצאנו מהמשחקים האלה עם עוד קצת ידע ואיכות. ברור שהתוצאה האידיאלית מבחינתנו היא ניצחון. זה משחק של הרמות הגבוהות ביותר ונצטרך לשחק בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים".

ג'אן פיירו גספריני | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי