עקף את ראול: לבנדובסקי עלה למקום השלישי בטבלת כובשי האלופות

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | ALBERTO PIZZOLI / Contributor

עוד ציון דרך מרשים לחלוץ האדיר של באיירן, שמצא את הרשת בפעם ה-72 במפעל. רק ליאו מסי (119) וכריסטיאנו רונאלדו (134) מקדימים אותו. וגם: שער היסטורי לג'מאל מוסיאלה, שיחגוג 18 ביום שישי

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

עוד ציון דרך מדהים לרוברט לבנדובסקי, מלך שערי באיירן מינכן, שעקף הערב (שלישי) את ראול גונסאלס בלאנקו האגדי ועלה למקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של ליגת האלופות. הפולני האדיר מצא את הרשת מצא את הרשת בפעם ה-72 במפעל היוקרתי והותיר מאחוריו את חלוץ העבר של ריאל מדריד (71), כאשר רק ליאו מסי (119) וכריסטיאנו רונאלדו (134) כבשו יותר ממנו.

מאזנו של הפולני בשלב הנוק-אאוט, למקרה שתהיתם, עומד על 25 שערים, כשהשער הערב העמיד את מאזנו של לבנדובסקי על 32 שערים ב-31 משחקים העונה בכל המסגרות. מאז תחילת העונה שעברה החלוץ המפלצתי של הבווארים כבש יותר שערים בליגת האלופות מכל שחקן אחר (19). אגב, אחריו נמצאים ארלינג הולאנד (18) וקיליאן אמבפה (10), כשמסי ורונאלדו לא ברשימה.

שחקן נוסף של הבווארים שרשם הערב הישג היסטורי הוא ג'מאל מוסיאלה, שמצא את הרשת שלושה ימים לפני יום הולדתו ה-18 ובכך הפך לשחקן האנגלי הצעיר ביותר שהבקיע בתולדות ליגת האלופות וכן לשחקן הצעיר בתולדות באיירן מינכן שמצא את הרשת במפעל היוקרתי. אם זה לא מספיק, אז הוא הפך לשחקן השני הצעיר ביותר שהבקיע בשלב הנוק-אאוט של האלופות אחרי בויאן קרקיץ' שמצא את הרשת בגיל 17 ו-217 ימים ברבע הגמר במדי ברצלונה מול שאלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי