"לעבוד, לעבוד ולעבוד": הנתון השלילי שמדאיג את סימאונה

דייגו סימאונה | DANIEL MIHAILESCU/AFP via Getty Images

לראשונה במאה הנוכחית, אתלטיקו לא בעטה פעם אחת למסגרת בהפסד 1:0 לצ'לסי. המאמן הארגנטינאי: "הגומלין יהיה קשה ובעייתי". קוקה הוסיף: "אנחנו אותה קבוצה שמובילה את הליגה הספרדית. נגיע ללונדון בשביל מהפך"

(גודל טקסט)

בעקבות היכולת שהציגה בפתיחת העונה, הרבה אנשים ואוהדים ברחבי עולם הכדורגל פיתחו ציפיות מאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס, שלאחרונה איבדו יתרון 10 נקודות בפסגת הליגה הספרדית, הפסידו אמש (שלישי) 1:0 לצ'לסי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות ונראה שהעונה הנהדרת של המועדון נמצאת כעת בסימן שאלה.

הדאגה הגדולה ביותר במדריד היא משחק התקפה. אתמול נגד הבלוז נרשם שפל חדש בעידן דייגו סימאונה על הקווים. המאמן הארגנטינאי ספג הפסד ראשון כמאמן הרוחיבלאנקוס במסגרת משחק ביתי בשלב ה"נוק-אאוט" של ליגת האלופות. יש לציין שההתמודדות אמש נערכה בבוקרשט בשל איסור הכניסה של אזרחים בריטים לספרד.

אבל יותר מכך, אתלטיקו סיימה את המשחק נגד צ'לסי עם 0 בעיטות למסגרת, לראשונה במאה הנוכחית. ז'ואאו פליקס, שפתח בהרכב לצד לואיס סוארס בהתקפה, היה מבין השחקנים החלשים ביותר על כר הדשא ונראה שהוא מתקשה לחזור ליכולת שהציג לפני שנדבק בקורונה.

בעיתון "אס" שבמדריד נכתב כי השער שכבש אוליבייה ז'ירו במספרת עבור צ'לסי "שיתק" לגמרי את התכנית של סימאונה, ועכשיו למאמן הארגנטינאי לא תהיה ברירה אלא לכבוש שער במשחק החוץ בסטמפורד ברידג', שייערך בעוד כשלושה שבועות (17 במרץ).

"אני סומך על השחקנים שלי" אמר סימאונה לאחר המשחק. "זה היה משחק שקול וזה יכול היה להיגמר בניצחון שלנו. נצרך לעבוד. לעבוד, לעבוד ולעבוד על כל מה שלא עשינו טוב היום. הגומלין יהיה קשה ובעייתי, אבל אני מעודד מההתפתחות של הקבוצה" סיכם המאמן הארגנטינאי בסיום.

קוקה שחזר להרכב של אתלטיקו היה מאוכזב בסיום, אך נשאר אופטימי לגבי הגומלין המתקרב: "אנחנו עדיין אותה קבוצה. אותה אחת שמובילה את הליגה הספרדית ואותה אחת שגם העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות. אותה קבוצה גם תגיע לגומלין ותעשה הכל כדי לעבור שלב נוסף. לא היה לצ'לסי הרבה הזדמנויות. זה היה משחק שהסתבך עבור אתלטיקו".

סוארס. היה מאוכזב כמו כל שחקני אתלטיקו מדריד | Cristi Preda/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי