אופי של אלופה: ריאל מדריד ניצחה 0:1 יקר אצל אטאלנטה

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Tullio Puglia - UEFA/UEFA via Getty Images

שער מאוחר של מנדי (86) העניק לבלאנקוס שער חוץ קריטי בברגאמו. האיטלקים ספגו כרטיס אדום מפוקפק כבר בדקה ה-17 ונראה שזה הכריע את גורל המשחק. קאסמירו לא ישחק בגולמין שייערך ב-16 במרץ, ספאטה נפצע

(גודל טקסט)

שלב שמינית הגמר בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) כאשר ריאל מדריד, שיאנית הזכיות במפעל, רשמה 0:1 יקר עבורה אצל אטאלנטה. שער מאוחר של המגן פרלאן מנדי סידר לבלאנקוס מקדמה גדולה לקראת הגומלין שייערך ב-16 במרץ.

כשהיא בסגל חסר מאוד, אלופת ספרד הגיעה היום למשחק בברגאמו בידיעה שהיא פוגשת את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות באירופה, אבל נראה שהחלטת שיפוט אחת הפכה את המשחק כולו. כרבע שעה בפתיחת המשחק השופט הגרמני, תוביאס שטינדל, בחר לשלוף כרטיס אדום ישיר לרמו פרוילר ובכך שינה לאיטלקים את כל תכנית המשחק.

הבלאנקוס עלו לכר הדשא ללא חלוץ טבעי, זאת בעקבות הפציעה של קארים בנזמה. בהיעדרו של הצרפתי, המאמן זינדין זידאן הציב את איסקו כחלוץ מדומה בחלק הקדמי, בו שיחקו גם ויניסיוס ג'וניור ומרקו אסנסיו. בפועל, השחקנים בלבן לא היו מדויקים בפעולה האחרונה, אך בעיטה נהדרת של מנדי בדקה ה-86 הכריעה את המשחק.

מנדי חוגג. שער גדול של המגן הצרפתי | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

מלבד החיסורים הרבים בסגלו, זידאן ספג מכה נוספת כבר במחצית הראשונה. קאסמירו, אולי השחקן החשוב ביותר בריאל, ספג כרטיס צהוב אשר ירחיק אותו מהגומלין בעוד כשלושה שבועות. מן העבר השני, אטאלנטה נאלצה להיפרד בשלב מוקדם גם מדובאן ספאטה, שנפצע בברכו והוחלף כבר במחצית הראשונה. בנוסף, יוסיפ איליצ'יץ' עלה מהספסל של ז'אן פיירו גאספירי בדקה ה-56 והוחלף לאחר חצי שעה. בסיום הוא נראה זועם על ההחלטה של מאמנו.

הרכבים

אטאלנטה: פיירלואיג'י גוליני, רפאל טולוי, כריסטיאן רומרו, בראט ג'ימשיטי, יואקים מיילה (חוסה פאלומינו, 85), רמו פרוילר, מרטן דה רון, רובין גוסנס, מתאו פסינה, דובאן ספאטה (מריו פשאליץ', 30), לואיס מוריאל (יוסיפ איליצ'יץ', 56, רוסלן מאלינובסקי, 86).

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, לוקאס ואסקס, נאצ'ו פרננדס, רפאל וראן, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו (הוגו דורו, 76), ויניסיוס ג'וניור (מריאנו דיאס, 57), מרקו אסנסיו (סרחיו אריבאס, 76).

המאמנים לפני שריקת הפתיחה | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 1, דקת דומייה: המשחק נפתח בדקת דומייה לזכרו של ווילי טא בי, שחקנה של אטאלנטה שהלך אמש לעולמו מסרטן הכבד בגיל 21.

השחקנים עמדו לזכרו של טא בי בפתיחה | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

דקה 17, אטאלנטה נותרה ב-10 שחקנים! מנדי פרץ לכיוון הרחבה של האיטלקים, פרוילר עצר אותו בעבירה ברורה, אבל השופט תוביאס שטילר החמיר ושלף לשווייצרי כרטיס אדום ישיר.

דקה 23, כרטיס צהוב לקאסמירו: הקשר הברזילאי ספג כרטיס צהוב אשר ירחיק אותו ממשחק הגומלין במדריד.

פרוילר ספג כרטיס אדום מפוקפק מאוד | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images
קאסמירו לא ישחק במשחק הגומלין | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

דקה 30, חילוף מוקדם במשחק: אטאלנטה ספגה מכה נוספת כאשר ספאטה נפצע ונאלץ לסיים את המשחק מוקדם. פשאליץ' נכנס במקומו.

דקה 38, מצב כפול לריאל: מודריץ' מצא את איסקו ברחבה, הספרדי הסתובב על המקום, בעט ליד העמוד וסחט קרן. מיד לאחר מכן מודריץ' ניסה להפציץ ממרחק ובעט מעל המשקוף.

ספאטה. סיים את המשחק מוקדם | Emilio Andreoli/Getty Images
איסקו בפעולה. ריאל מתקרבת לשער | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

דקה 39, ריאל מתקרבת לשער: איסקו הכניס כדור נהדר לוויניסיוס, הברזילאי ניסה להקפיץ מעל גוליני ובעט גבוה מדי.

דקה 41, אטאלנטה כמעט הבקיעה בצד השני: ג'ימשיטי מצא את מוריאל על סף הרחבה, הקולומביאני ניסה להפתיע את קורטואה עם כדור שטוח ובעט ליד עמוד השער.

דקה 45, הצלה גדולה של גוליני! ריאל מדריד כמעט עלתה ליתרון במשחק לאחר שקאסמירו הקדים את כולם להרמה של קרוס ונגח מקרוב לידיים של גוליני.

מודריץ'. השחקן המסכן של ריאל לקראת ההפסקה | Emilio Andreoli/Getty Images
מוריאל. הקולומביאני נחוש לכבוש נגד ריאל מדריד | Emmanuele Ciancaglini/Quality Sport Images/Getty Images

דקה 53, החמצה גדולה של ויניסיוס: הברזילאי קיבל את הכדור במקרה באזור תיבת החמש, אך במקום לכבוש לשער מולו הצליח לבעוט מעל המשקוף.

דקה 65, איום נוסף של מודריץ': הקרואטי המצוין קיבל את הכדור מקאסמירו, ראה את הפינה השמאלית בשער לא מכוסה וניסה למצוא את הרשת עם החלק החיצון של כף הרגל, אבל פספס במעט את המסגרת.

ויניסיוס. החמצה גדולה לברזילאי | Emilio Andreoli/Getty Images
מודריץ'. ממשיך לנסות לכבוש ממרחק | Emilio Andreoli/Getty Images

דקה 86, 0:1 לריאל מדריד! מודריץ' מסר למנדי, שעמד על יד קו ה-16 בכדור קרן. המגן הצרפתי קיבל את הכדור, הניף את רגלו הימנית ושחרר כדור שנעצר רק ברשת של גוליני.

מנדי חוגג. שער חוץ יקר לריאל | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי