כותשת כל יריבה: 0:2 חלק למנצ'סטר סיטי אצל גלדבאך

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images

מוליכת הפרמיירליג עשתה זאת גם בליגת האלופות ורשמה ניצחון 19 ברצף. ברנרדו סילבה (29) וגבריאל ז'סוס (65) כבשו עבור התכולים בבודפשט, הגרמנים בעטו פעם אחת לשער. הגומלין ייערך ב-16 במרץ

(גודל טקסט)

כמו בפרמיירליג, ככה גם בליגת האלופות. מנצ'סטר סיטי, מוליכת הליגה האנגלית, התארחה פתחה הערב (רביעי) את שמינית גמר ליגת האלופות שלה עם 0:2 חלק על בורוסיה מנשנגלדבאך. שערים של ברנרדו סילבה וגבריאל ז'סוס העניקו לפפ גווארדיולה ניצחון 19 ברצף בכל המסגרות. הגומלין ייערך ב-16 במרץ.

קווין דה בריינה, סרחיו אגוארו וריאד מאחרז פתחו על הספסל של התכולים, אך גם זה לא שינה דבר. האנגלים הפעילו לחץ רב בכל חלקי המגרש ולמעשה שיתקו לגמרי את גלדבאך, מהקבוצות הטובות בבונדסליגה הגרמנית העונה.

כזכור, בשל איסור הכניסה של בריטים לגרמניה בשל הקורונה, מנשנגלדבאך נאלצה ל"ארח" את המשחק בבודפשט שבהונגריה. סיטי עלתה לוח התוצאות לאחר כחצי שעה של משחק, זאת לאחר שז'ואאו קאנסלו סיפק בישול נהדר לברנרדו סילבה, חברו לנבחרת פורטוגל, ושחקן הכנף המשיך את הכדור לרשת עם ראשו.

סילבה חוגג עם קאנסלו. שער תוצרת פורטוגל | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

מנשנגלדבאך מצדה סיפקה בסך הכל בעיטה אחת לשער של אדרסון בכל המשחק, מה שמראה יותר מהכל את הדומיננטיות הגדולה של מנצ'סטר סיטי במהלך כל ההתמודדות. בדקה ה-65 שוב אלה היו צמד הפורטוגלים, סילבה וקאנסלו, אשר סידרו לגבריאל ז'סוס מצב הבקעה גדול והחלוץ הברזילאי תרגם את זה בקלות לשער השני של הסיטיזנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי