"דברים שקורים רק לריאל": רצף האירועים בניצחון הבלאנקוס

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

בספרד תיארו את ה-0:1 המוזר על אטאלנטה. זידאן גילה: "מנדי לא היה אמור לבעוט" והבהיר: "ההרחקה לא מוגזמת". וגם: על היסטוריית האדומים והפיכת המשחקים באיטליה מסיוט לחלום. המועדון יערער על הצהוב של קאסמירו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד השיגה אמש (רביעי) מקדמה חשובה בשמינית גמר ליגת האלופות, כאשר גברה 0:1 על אטאלנטה בחוץ וסידרה לעצמה יתרון חשוב לקראת הגומלין, בזכות שער של פרלאן מנדי בדקה ה-86. הבלאנקוס עומדים על רצף של שישה ניצחונות בששת הביקורים האחרונים שלהם באיטליה, כאשר לפני כן ניצחו רק ארבע פעמים ב-30 משחקים.

"שער הזהב", נכתב בכותרת עיתון ה"אס" על הגול הנפלא של מנדי הלוהט, אשר מצא את הרשת פעמיים בארבעת המשחקים האחרונים, אחרי שכבש שער אחד בלבד ב-56 הופעות בריאל לפני כן. אטאלנטה נותרה עם שחקן פחות כבר בדקה ה-17 בעקבות הרחקתו של רמו פרוילר וזו הייתה הפעם ה-15 שבה נשלף כרטיס אדום ליריבה של ריאל בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות, יותר מכל קבוצה אחרת בתולדות המפעל בצוותא עם ברצלונה.

אלופת ספרד מחזיקה ברצף של חמישה ניצחונות במשחקים שאליהם התייצבה עם שמונה או תשעה שחקנים חסרים וב"מארקה" שיבחו את האופי שהראו שחקניו של זינדין זידאן, שחסרו פעם נוספת את הקפטן סרחיו ראמוס ואת מלך השערים קארים בנזמה, מה שגרם למאמן לעלות בלי חלוץ חוד ולפתוח עם איסקו בחלק הקדמי.

בתקשורת המקומית הגדירו את השתלשלות האירועים לפני המשחק אמש ובמהלכו כ"דברים שקורים רק לריאל מדריד": "הגיעה ללא תשעה שחקנים, מצאה עצמה עם אחד יותר בדקה ה-17, ניסתה הכל ללא הצלחה, סיימה את המשחק עם מריאנו, סנטי אריבאס והוגו דורו בהתקפה והכריעה עם שער בדקה ה-86 של מגן שמאלי שבעט ברגל ימין".

איסקו זכה למחמאות | Tullio Puglia – UEFA/UEFA via Getty Images

זידאן החמיא לאיסקו בסיום המשחק וגילה כי המהלך אשר הביא לשער של מנדי, בכלל לא היה מיועד למגן הצרפתי. "איסקו עלה כ-'9 מזויף' בשביל שנחזיק בכדור ונחפש את המהירות של ויניסיוס ואסנסיו. מזמן הוא לא שיחק כל כך הרבה דקות והוא עשה את זה מצוין בתפקיד שלא טבעי לו. אנחנו יודעים למה הוא מסוגל, כשהוא משחק הוא נותן הכל והוא עשה עבודה גדולה. הגול? זה מהלך שעבדנו עליו, אבל מי שהיה צריך לבעוט הוא לא פרלאן. הוא בועט חזק יותר ברגל ימין ומדויק יותר עם רגל שמאל".

על הכרטיס האדום הבהיר זידאן: "ההרחקה לא הייתה מוגזמת. המשחק היה לא איכותי בגללה, התקשינו למצוא מרווחים אבל זה תלוי בנו. לא עשינו משחק גדול, אבל הכי חשוב היה לנצח וזו תוצאה טובה, עם שער חוץ חשוב. אין לנו בעיה כי כבשנו ולא ספגנו, יש הרבה חיסורים אבל אנחנו ממשיכים טוב עם מה שיש".

מנדי לא היה אמור לבעוט, אבל הביא את הניצחון | Emilio Andreoli/Getty Images

הדבר היחיד שתיסכל את הבלאנקוס היה הכרטיס הצהוב שספג קאסמירו, אולי השחקן החשוב בקבוצה שצפוי להחמיץ את הגומלין. בספרד דווח כי ריאל תגיש ערעור על הצהוב שכן מצלמות הטלוויזיה הראו שהקשר לא ביצע עבירה על דובאן ספאטה. במועדון יודעים שהסיכויים שהערעור יתקבל נמוכים אך יעשו זאת בכל זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי