באטאלנטה לא נרגעים מהאדום: "השופט הרס את המשחק"

רמו פרוילר מורחק | Tullio Puglia - UEFA/UEFA via Getty Images

המאמן גאספריני תקף בעקבות ההרחקה של פרוילר: "אם השופט לא יודע להבדיל בין תיקול לעבירה, שימצא לעצמו עבודה אחרת. יש להם את כל התנאים והם עדיין טועים". מוריאל: "יש לנו סיכוי בגומלין". ספאטה ייעדר?

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

אם היה עיתוי נוח עבור מועדון צנוע כמו אטאלנטה לרשום ניצחון יוקרתי וחשוב על שיאנית הזכיות בליגת האלופות – ריאל מדריד, העיתוי הזה היה אמש (רביעי): הקבוצה מברגאמו אירחה גרסה פצועה וחסרה של הבלאנקוס במשחק הראשון מבין שניים בשמינית הגמר, אלא שההתקפה השנייה בטיבה בליגה האיטלקית לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת לראשונה מאז אפריל 2019 וזה נגמר בהפסד ביתי 1:0, שמסבך את הכחולים-שחורים לקראת הגומלין.

באטאלנטה טוענים כמובן כי הסיבה העיקרית להפסד היא הרחקתו של רמו פרוילר בדקה ה-17. הקשר ספג אדום ישיר אחרי תיקול על פרלאן מנדי והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, החלטת שיפוט שהמאמן ג'יאן פיירו גאספריני לא הצליח לעכל גם בסיום המשחק: "השופט הרס את המשחק", טען גאספריני, "בעונה שעברה, אחרי כאוס מוחלט, סידרו את חוק הנגיעה ביד. עכשיו מנסים למחוק כל סוג של מגע בכדורגל וזו פשוט התאבדות של הענף".

"זה עתה ספגתי השעיה כי אמרתי משהו בסרייה A, אם אגיד משהו עכשיו אופ"א תרחיק אותי לחודש, אבל זו התאבדות של הכדורגל", המשיך המאמן במונולוג, "לא הגיוני שנקבל שני שופטים שמעולם לא שיחקו את המשחק ולא יודעים את ההבדל בין תיקול לעבירה. אם הם לא יודעים להבחין בין שני הדברים, הם צריכים ללכת ולמצוא לעצמם עבודה אחרת. צריך להביא שופטים ששיחקו כדורגל. לשופטים יש גם שידורים חוזרים עכשיו, יש להם את כל מה שצריך כדי לשפוט ואפילו בתנאים האלה הם טועים. אתה מחכה כל כך הרבה לאירוע הזה ואז הוא נהרס. אולי היינו מפסידים בכל מקרה, אני לא מתלונן על התוצאה, אבל לפחות היינו יכולים לשחק בסגנון שלנו. אנחנו נשארים רק עם הטעם המר על כך שלא אפשרו לנו לעשות את זה".

ספאטה מוחלף. יחמיץ את הגומלין? | Emilio Andreoli/Getty Images

קצת פחות מרבע שעה לאחר ההרחקה, מי שפינה את מקומו למריו פסאליץ' המחליף היה דובאן ספאטה, שירד לספסל עם מה שנראה כמתיחה בשריר הירך ברגלו השמאלית. אטאלנטה טרם הודיעה על אבחנה סופית של הפציעה, אך החשש הוא מהיעדרות של הקולומביאני למשך מספר שבועות, כזו שתמנע ממנו ליטול חלק במשחק הגומלין במדריד.

הקולומביאני השני בקבוצה האיטלקית, לואיס מוריאל, התייחס גם הוא לכרטיס האדום וניסה להביע אופטימיות לקראת המשחק הבא: "אנחנו בהחלט מרגישים שנהגו עמנו בחוסר צדק. ראינו את הווידאו גם במחצית וזה היה כרטיס אדום ממש מוגזם, שהוציא לנו את הרוח מהמפרשים. התכוננו בצורה מסוימת והאדום הזה שינה את כל מה שרצינו לעשות. לדעתי עשינו עבודה טובה כששמרנו על המשחק פתוח ושמנו את עצמנו בעמדה להפוך את המצב בגומלין. זה לא בלתי אפשרי, יש לנו סיכוי במשחק השני".

מוריאל. "אדום מוגזם" | Emmanuele Ciancaglini/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי