הולאנד יפתח, סאנצ'ו ייעדר. רויס: "יהיה נפלא להגיע לרבע הגמר"

ארלינג הולאנד | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

החלוץ שכבש צמד בקלאסיקר והוחלף אחרי כשעה, יעמוד לרשות הקבוצה בגומלין שמינית הגמר ניגוד לקשר הפצוע. המאמן טרזיץ' מתגעגע לקהל, הקפטן: "רוצים לשחק בדיוק כמו בספרד". בונו נכלל בסגל סביליה, אן נסירי יפתח

(גודל טקסט)

ביום שבת ראתה בורוסיה דורטמונד עד כמה אכזרי הכדורגל כאשר הפסידה 4:2 לבאיירן מינכן בקלאסיקר כשעד הדקה ה-88 התוצאה הייתה 2:2. כעת, הצהובים-שחורים רוצים לשים את האכזבה בצד ולהעפיל לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2016/17. לקבוצה של אדין טרזיץ' יתרון נפלא של ניצחון 2:3 בספרד על סביליה. אשתקד, כזכור, דורטמונד סיימה את דרכה בשמינית הגמר כשהודחה מול פריז סן ז'רמן. נגד קבוצות ספרדיות רשמה דורטמונד עשרה ניצחונות, 10 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים. אחד מניצחונותיה הגדולים היה 0:4 על אתלטיקו בשלב הבתים בעונת 2018/19.

ארלינג הולאנד, מלך שערי המפעל עם שמונה כיבושים עד עתה, שלא הותיר לסביליה סיכוי עם צמד בספרד – הוחלף בקלאסיקר לאחר 60 דקות אך זה היה מהלך מתוכנן והוא כשיר וייפתח בהרכב כמובן. להולאנד 18 שערים בליגת האלופות ב-13 הופעות בלבד. מי שייעדר מהמשחק הוא הקשר האנגלי ג'יידון סאנצ'ו שלא התאושש מהפציעה בעטייה החמיץ את הקלאסיקר. גם ג'ובאני ריינה ורפאל גריירו ימשיכו להיעדר.

המאמן טרזיץ' אמר: "אנחנו מתגעגעים לאוהדים שלנו שהם אלה שהפכו את המגרש שלנו למפרוסם בעולם ואנחנו רק יכולים לחשוב איזו תפאורה נהדרת הם היו מכינים לנו. למרה הצער עלינו לקבל את המצב הנתון. אנו מצפים לסביליה חזקה מאוד גם אם התוצאות האחרונות שלה לא טובות. אנחנו יודעים שהיא תשחק טוב יותר מאשר בספרד". כשנשאל על מצב הסגל ענה: "סאנצ'ו לא זמין לעת עתה. הולאנד ותורגן הזאר כן ישחקו אני מניח".

הולאנד ורויס חוגגים בספרד. יתרון משמעותי לגרמנים | Antonio Pozo/Pressinphoto / Icon Sport

הקפטן מרקו רויס שימשיך בהרכב הבהיר כי המשחק האחרון כבר נשכח: "ניתחנו היטב את המשחק ביום שבת וכעת לפנינו משחק ענק בו אנחנו רק רוצים להתקדם. אנחנו רוצים לשחק בדיוק כפי שעשינו נגד סביליה, עם רמת האגרסיביות הזו ורצון עז לנצח. זה יהיה נפלא להגיע לרבע הגמר. עלינו להיות מוכנים לכל תסריט".

סביליה תצטרך להתעלות בצורה יוצאת דופן כדי להעפיל לשלב הבא. הקבוצה של ז'ולן לופטגי במשבר ענק כאשר שלוש פעמים ברציפות וארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים, האחרון שבהם 2:1 נגד אלצ'ה מהתחתית. בספרד נכתב: "המפלה נגד דורטמונד פגעה בעונת השיא של סביליה ומאז היא לא יצאה מזה. המשימה הגדולה של הצוות המקצועי היא לגרום לשחקנים להאמין בעצמם וגם אם זה לא יעזור כדי לנצח – על סביליה לדחוק את דורטמונד לקבצה גבולת היכולת. כשאין מה להפסיד – אפשר רק לנצח".

השוער יאסין בונו שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל פגיעה באצבע, התאושש אך לא במאת האחוזים. הוא נכלל ברשימת המוזמנים כשהמאמן בחר לזמן 24 שוערים. השוער ואסליק ספג ביקורות בתקשורת על רמתו היכולתה בין הקורות. בהשוואה להרכב שהפסיד בשבת הרי שגם הבלם ז'ול קונדה, מעוז ההגנה – ישוב להרכב. יוסף אן נסירי, מלך שערי הקבוצה, יפתח בחוד במקומו של לוק דה יונג. לוקאס אוקמפוס שנעדר מהמשחק הראשון בשל פציעה ופאפו גומס יפתחו באגפים.

יוסף אן נסירי. סביליה בתקופה איומה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי