Sport1 Banner

חוזר לשחק: גילי ורמוט הצטרף לוותיקי רובי שפירא

גילי ורמוט | צילום מסך, פייסבוק

הקשר שפרש בדצמבר האחרון ישחק בליגת הוותיקים החובבנית, עם הקבוצה שמזוהה עם הפועל חיפה בה גדל, החל את הקריירה וסיים אותה. חושב על חזרה לכדורגל מקצועני?

(גודל טקסט)

קצת יותר מחודשיים לאחר שהודיע רשמית על פרישה, גילי ורמוט חוזר לשחק כדורגל: הקשר בן ה-35 הצטרף הערב (שלישי) לקבוצת ותיקי מ.ס רובי שפירא, המשחקת בליגת הוותיקים של ההתאחדות לכדורגל. ורמוט יטול חלק במשחק אימון של הקבוצה בבנימינה בימים הקרובים, לקראת פתיחתה של הליגה שתחל לקראת חודש אפריל.

בכך הגיע ורמוט לתחנה נוספת אשר מזוהה עם המועדון שבו גדל, התחיל וסיים את הקריירה שלו: הפועל חיפה. כזכור, האדומים-שחורים היו התחנה הראשונה של הקשר בקריירה המקצוענית וגם הקבוצה האחרונה שבה הוא שיחק, בעונת 2019/20, כאשר הודעת הפרישה הגיעה לאחר שבמשך מספר חודשים ורמוט לא מצא קבוצה לעונה הנוכחית.

למעשה, ליגת הוותיקים הינה חובבנית לחלוטין והשחקנים בה רשאים להירשם במקביל בקבוצות מקצועניות, כך שההשתתפות משאירה לוורמוט פתח לחזור לפעילות מקצוענית, אם כי בשלב זה לא ידוע האם הקשר שכיכב בהפועל תל אביב ובנבחרת ישראל שוקל את האפשרות. בליגת הוותיקים 18 קבוצות המחולקות לשני בתים והמשחקים נערכים במתכונת של שתי מחציות בנות 40 דקות כל אחת.

עוד באותו נושא: גילי ורמוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי