לפני מנשנגלדבאך: גווארדיולה השיב לטענות לקרע בינו לסטרלינג

המנג'ר שלא רשם את החלוץ לסגל לפולהאם אמר לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות: "לא קרה כלום, הוא חשוב מאוד עבורנו". זינצ'נקו: "אפשר לזכות בכל התארים, למה לא?". דה בריינה וגונדואן צפויים לשוב להרכב

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון לפני שלושה שבועות, מנצ'סטר סיטי תארח מחר (שלישי) את גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה מנשנגלדבאך כשרק התרסקות קולוסאלית תמנע ממנה להתברג בין שמונה האחרונות עונה רביעית ברציפות. כזכור, בעקבות הגבלות הקורונה באנגליה המשחק יתקיים בבודפשט, בירת הונגריה. התכולים בלתי מנוצחים נגד הקבוצה הגרמנית בחמישה מפגשים ביניהן וכבשו לפחות פעמיים בכל אחד מהם.

חוץ מניית'ן אקה שמושבת כבר תקופה ארוכה, לרשותו של פפ גווארדיולה יעמוד סגל מלא וחלק מעמודי התווך של ההרכב הראשון – קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, אילקאי גונדואן וריאד מאחרז, יגיעו טריים במיוחד לאחר שנחו במחזור הפרמיירליג בשבת. שניים נוספים שלא שיחקו בשבת הם אולכסנדר זינצ'נקו וקייל ווקר, שעשויים לשוב להרכב של הסיטיזנס. מאז שרצף 21 הניצחונות שלה נעצר בדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד, מוליכת הליגה האנגלית גברה 2:5 על סאות'המפטון ו-0:3 על פולהאם בזירה המקומית.

בגלל שסטרלינג נותר מחוץ לסגל למשחק נגד פולהאם, באנגליה החלו שמועות על קרע בינו לגווארדיולה, אך המנג'ר הפריך אותן במסיבת העיתונאים לקראת מנשנגלדבאך: "אני לא מצפה משחקן שלא נכלל בסגל שיהיה שמח. זה נורמלי וזה ככה מאז שהכדורגל נוצר. בכל הקריירה לא ראיתי שחקן ששמח כשהוא לא משחק, אבל הם מכבדים את ההחלטות שלי ומגיבים טוב מאוד. ראחים חשוב מאוד עבורנו, לא קרה איתו כלום. הוא ייצא עם הקבוצה לבודפשט".

זינצ'נקו דיבר גם הוא ונשאל האם אפשרי לזכות בטרבל: "ברור שכן. באיירן הוכיחה זאת בשנה שעברה, הם זכו בהכל לא? גם ברצלונה עשתה את זה עם פפ ואני חושב שזה אפשרי. יש לנו סגל בלתי נתפס, השחקנים הכי טובים בעולם. למה לא?", השיב האוקראיני, "בחדר ההלבשה אני רואה רעב לתארים בעיניים של כולם. סרחיו אגוארו ופרננדיניו נמצאים כאן קרוב לעשור ומגיע להם שנזכה בהכל, אז ננסה".

דה בריינה צפוי לשוב להרכב סיטי | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי