גם היורו בספק? אדן הזאר צריך לקבל החלטה קשה

אדן הזאר | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

קשר ריאל מדריד שנפצע שוב וייעדר בין חודש לחודש וחצי, שוקל לעבור ניתוח כדי להתגבר על הכאבים. המחיר יהיה כבד: במקרה כזה הוא יסיים את העונה ולא בטוח שיוכל לשחק במדי בלגיה בקיץ. וגם: האתר הרשמי נפרץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

באימון המסכם שלה אתמול (שני) לגומלין שמינית הגמר נגד אטאלנטה, קיבלה ריאל מדריד בשורה קשה: אדן הזאר לא הצליח להתאמן, נבדק והתברר שהוא סובל מפציעה נוספת שתשבית אותו לחודש עד חודש וחצי. קשר הכנף שעלה מאה מיליון יורו, יחמיץ בוודאות את הקלאסיקו (לא שיחק גם בשלושת הקודמים) וכן את משחקי רבע הגמר, אם הבלאנקוס יהיו שם. אולם בספרד נכתב הבוקר שהמצב גרוע מזה.

הזאר לא מצליח להתגבר על הבעיות בקרסול הפגוע שלו וזה מקור כל פציעות השריר שלו. בסביבתו של הקשר קיים ויכוח האם הבלגי צריך פשוט לעבור ניתוח ולסיים את הסבל שלו. "הסיכויים שזה יקרה הם גדולים מאוד – זה יהיה מוזר אם לא יעשה זאת", נכתב ב"מארקה". מצד שני – המחיר יהיה כבד. במקרה וינותח – הזאר לא יחזור לשחק העונה ויהיה בספק ליורו.

בחודש מרץ שעבר הבלגי עבר ניתוח בדאלאס כאשר לא הצליח להתאושש מהפציעה שספג עוד בחודש נובמבר נגד פריז סן ז'רמן, אולי במשחקו הטוב ביותר בקבוצה. במועדון העדיפו לנקוט טיפול שמרני וזה לא עבד. הוא חזר נגד סלטה ויגו בפברואר ונפצע שוב נגד לבאנטה במשחק העוקב. הזאר מעולם לא שיחק בנוח מאז שעבר את אותו הניתוח.

מאז שהגיע לריאל הוא סבל מעשר פציעות – חמש בכל עונה ומתוך 88 משחקים אפשריים – שיחק רק ב-36, כלומר 40.91% מהדקות. השנה המספרים שלו אף גרועים יותר (37%). גם זינדין זידאן שביקש מהאוהדים סבלנות נשמע כנוע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אין ספק שמשהו לא בסדר".

ללא הזאר, ריאל מקווה להעפיל לרבע הגמר לראשונה מאז 2018 כשהיא מחזיקה ביתרון 0:1 מהמשחק באיטליה. בספרד נכתב על חזרתו של סרחיו ראמוס. "הסמל של ריאל שוב כאן". הבלאנקוס לא הודחו מליגת האלופות כשראמוס שיחק בשני המשחקים מאז חצי הגמר נגד יובנטוס ב-2015. כזכור בשנה שעברה הספרדי החמיץ את הגומלין נגד מנצ'סטר סיטי בשל השעייה ושנה קודם לכן בשל כרטיס צהוב שספג בכוונה – נעדר מהתבוסה נגד אייאקס בברנבאו. ללא ראמוס שיחקה ריאל 34 פעמים בליגת האלופות – היא ניצחה 20 פעמים והפסידה עשרה משחקים. שבעה מהפסדיה היו ב-11 המשחקים האחרונים.

ראמוס חוגג. ריאל רגועה יחד איתו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

בבוקר המשחק קרה אירוע מוזר כאשר האתר הרשמי של המועדון נפרץ. ריאל הודיעה, כביכול, על כך שרודריגו נפצע ולא ישחק הערב אלא שהידיעה הוסרה מייד מהאתר ובהמשך גם הלינק הוסר.

הדיווח השגוי על הפציעה של רודריגו | צילום מסך: ריאל מדריד טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי