אל תזלזלו בה: ריאל מדריד ברבע הגמר אחרי 1:3 על אטאלנטה

סרחיו ראמוס חוגג עם לוקאס ואסקס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אחרי שניצחה גם במשחק הראשון בברגאמו, אלופת ספרד השלימה את המלאכה בבית ועברה את השמינית לראשונה מאז עונת 2017/18. בנזמה כבש ראשון (34), ראמוס הכפיל בפנדל (60), אסנסיו הוסיף (85). מוריאל רק צימק (83)

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות המשיכו הערב (שלישי) בשני מגרשים באירופה. במוקד, ריאל מדריד ניצחה 1:3 את אטאלנטה בתום משחק סוער. במקביל, מנצ'סטר סיטי השלימה 0:2 נוסף נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, ניצחה 0:4 בסיכום הכללי וטיילה בקלות לשלב הבא.

ריאל מדריד – אטאלנטה 1:3

ריאל מדריד הוכיחה פעם נוספת שאסור לזלזל בה כשהיא משחקת בליגת האלופות. כשלושה שבועות לאחר שגירדה ניצחון 0:1 באיטליה, אלופת ספרד חזרה הערב למגרשה הביתי, גברה פעם נוספת על אטאלנטה ובכך עלתה לשלב רבע הגמר, לראשונה מאז עונת 2017/18.

זה לא הלך בקלות עבור הבלאנקוס, שנתקלו כבר בפתיחה במשחק הלחץ המפורסם של הקבוצה מברגאמו. הקפטן סרחיו ראמוס שב לליגת האלופות לאחר הפציעה הארוכה ושוב הרכיב עם רפאל וראן את מרכז ההגנה שניצח בלא מעט קרבות אירופים כמו שנערך היום באצטדיון אלפרדו די סטפנו.

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

טעות גדולה של השוער מרקו ספורטיילו הובילה לשער היתרון של ריאל, אותו כבש קארים בנזמה והגיע לציון דרך משמועתי – 70 שערים בקריירה במסגרת ליגת האלופות. ויניסיוס ג'וניור, שפתח לצד החלוץ הצרפתי, סיפק החמצת ענק במחצית השנייה, אך גם סחט פנדל אותו הבקיע ראמוס, שכבש לראשונה מאז חודש נובמבר.

בדקות הסיום התרחשה דרמה קטנה – אחרי שהדף שתי בעיטות של דובאן ספאטה, טיבו קורטואה נכנע לאחר כדור חופשי מבריק של לואיס מוריאל בדקה ה-83. ריאל חידשה מהר את המשחק וכבר בהתקפה הראשונה מצאה שוב את הרשת, כאשר הפעם זה היה מרקו אסנסיו, שנכנס לכר הדשא רק שלוש דקות לפני כן וקבע את תוצאת הסיום.

סרחיו ראמוס חוגג עם לוקה מודריץ' | DeFodi Images via Getty Images

הרכבים

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, נאצ'ו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס (אדר מיליטאו, 64), פרלאן מנדי, פדה ואלוורדה (מרקו אסנסיו, 82), טוני קרוס, לוקה מודריץ', לוקאס ואסקס, ויניסיוס ג'וניור (רודריגו, 69), קארים בנזמה.

אטאלנטה: מרקו ספורטיילו, רפאל טולוי (חוסה פאלומינו, 61), כריסטיאן רומרו, בראט ג'ימשיטי, יואקים מיילה, מרטן דה רון, רובין גוסנס (יוסיפ איליצ'יץ', 57), מתאו פסינה (מתאה קאלדרה, 84), מריו פשאליץ' (דובאן ספאטה, 46), רוסלן מלינובסקי, לואיס מוריאל (אלכסיי מיראנצ'וק, 84).

פתיחת המשחק במדריד | Angel Martinez/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 3, איום ראשון במשחק: אטאלנטה הייתה מסוכנת יותר כבר בפתיחה, מוריאל העביר כדור רוחב לעברו של גוסנס, שהגיע למצב טוב מול השער אבל בעט לגוף של קורטואה.

דקה 27, החמצה של ריאל מדריד: הבלאנקוס הצליחו להשתחרר מהלחץ של האיטלקים, ויניסיוס ובנזמה החליפו מסירות בתוך הרחבה ובסיום המהלך הברזילאי יכול היה להבקיע, אבל התמהמה עם הכדור ונבלם.

דקה 34, 0:1 לריאל מדריד! השוער ספורטיילו טעה בגדול כשמסר ישירות למודריץ', הקרואטי מצא את בנזמה חופשי ברחבה והצרפתי כבש ללא בעיות.

בנזמה חוגג, ריאל עלתה ליתרון בגומלין | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

דקה 43, כמעט שוויון במשחק! בניגוד למתרחש באותן דקות, מלינובסקי שיגר בעיטה אדירה מ-18 מטרים, הכדור שלו חלף סנטימטרים מהחיבורים של קורטואה.

דקה 53, החמצת ענק של ויניסיוס! הברזילאי יצא למבצע סולו ועבר את כל מי שניסה לעצור אותו, אך גלגל את הכדור לחוץ בתוך רחבת החמש.

דקה 60, 0:2 לריאל מדריד! ויניסיוס הוכשל ברחבה על ידי טולוי וסחט כדור עונשין מ-11 מטרים, ראמוס לקח אחריות והכפיל את היתרון של הספרדים.

הקפטן דייק מהנקודה הלבנה | Angel Martinez/Getty Images

דקה 83, אטאלנטה צימקה ל-2:1! מוריאל הכניע את קורטואה בכדור חופשי מבריק, זאת לאחר תרגיל של חבריו לקראת הבעיטה.

דקה 85, 1:3 לריאל מדריד! וואו! הספרדים חזרו ליתרון הכפול במהירות בזק! ואסקס מסר לאסנסיו בתוך הרחבה, האחרון בעט שטוח ומצא את הרשת.

אסנסיו חוגג עם שחקני ריאל מדריד. שער בזק לספרדי | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images
זידאן. מאמן הבלאנקוס השלים עוד ניצחון בשלב ה"נוק-אאוט" | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מנצ'סטר סיטי – בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

מנצ'סטר סיטי היא ללא ספק אחת מהפייבוריטיות להניף את התואר בסיום העונה, והערב היא השלימה את הטיול הקליל שלה לרבע הגמר. אלופת אנגליה שבדרך, שנאלצה לארח את המשחק בבודפשט בעקבות מגבלות הקורונה בממלכה, שוב פעם התעלתה על מנשנגלדבאך.

הגרמנים הגיעו למשחק היום כשהם עם שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות וכבר לאחר כעשרים דקות של משחק הוציאו שני כדורים מהרשת של יאן זומר. קווין דה בריינה התכבד בשער הראשון במשחק, זאת לאחר שהימם את כולם עם בעיטה אדירה מ-18 מטרים, ישירות לחיבורים של גלדבאך. אילקאי גונדואן הלוהט הכפיל את התוצאה בדקה ה-18 לאחר התקפה מתפרצת מושלמת של האנגלים.

דה בריינה חוגג. שער מדהים לבלגי | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי