דיווח: אדן הזאר יעבור ניתוח בקרסול ולא יחזור לשחק העונה

אדן הזאר | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

המטרה של הבלגי: להיות כשיר ליורו שייערך בקיץ. וגם: ההתעלמות של זידאן והיכולת של מודריץ': ריאל מדריד חוגגת עלייה לרבע גמר ליגת האלופות. בעיתוני ספרד עסקו בבקשה של ראמוס וביכולת של מודריץ'

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בליגה הספרדית הלך לה קשה בתקופה האחרונה ובשני המחזורים האחרונים היא צברה נקודות הודות לשערים דרמטיים של קארים בנזמה, אבל אתמול (שלישי) הדברים הלכו בצורה קלה הרבה יותר לריאל מדריד. הצרפתי כבש כבר אחרי 34 דקות ולא חיכה לרגעי הסיום, סרחיו ראמוס הכפיל מהנקודה הלבנה וגם שער מרהיב של לואיס מוריאל מאטאלנטה תוך דקה זכה לתגובה ממרקו אסנסיו, שקבע 1:3 בסיום וריאל מדריד הבטיחה את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות.

"שותה את ליגת האלופות", נכתב בכותרת העיתון "אס" על רקע החגיגה של סרחיו ראמוס עם לוקאס ואסקס ואילו ב"מארקה" הלכו כמעט על ההפך הגמור, כשכתבו "רעב לליגת האלופות" והשתמשו בתמונה אחרת של סרחיו ראמוס חוגג את הכפלת היתרון מל אטאלנטה אתמול במדריד.

שער העיתון "אס" אחרי ה-1:3 של ריאל מדריד על אטאלנטה | צילום מסך "אס"
שער העיתון "מארקה" | מתוך "מארקה"

סרחיו ראמוס חזר לכר הדשא בניצחון על אלצ'ה בשבת אחרי כחודשיים ושיחק 61 דקות, אבל לפי הכותרות הבוקר ב"אס" הוא ציפה לשחק יותר נגד אטאלנטה – דבר שלא קרה. לפי הדיווח, סרחיו ראמוס ביקש מזידאן לתת לו 10 דקות נוספות, אלא שהמאמן התעלם מהבקשה והחליף אותו בדקה ה-64 ביתרון 0:2, למורת רוחו של הבלם והקפטן שקיווה לחגוג צמד. סרחיו ראמוס השתווה כעת לג'רארד פיקה ולאיבן הלגרה, לכולם 15 שערים בליגת האלופות ואותם מקדים בהיסטוריית ליגת האלופות רק המגן רוברטו קרלוס שכבש 16. המשמעות היא שעוד שני שערים והבלם יהיה שחקן ההגנה עם הכי הרבה שערים בהיסטוריית המפעל היוקרתי.

כשנשאל על כך זידאן אחרי המשחק הוא רק אמר בקצרה: "כל יום הוא חשוב, כי סרחיו ראמוס הוא המנהיג שלנו מזה שנים ארוכות".

סרחיו ראמוס וזידאן | Angel Martinez/Getty Images

זיזו גם נשאל על יכולתו של לוקה מודריץ', שגם בגיל 35 מתרוצץ על המגרש ומוביל את ריאל מדריד: "זה נכון שהוא בן 35, אבל זה לא משהו שאפשר לראות על המגרש. לוקה אחד שיודע הכל על כדורגל ואם הוא ירצה להיות מאמן אז הוא יהיה. ההבנה שלו ושל טוני קרוס נהדרת ובזכותם לא הורדנו הילוך לכל אורך המשחק".

לסיום המאמן אישר שאדן הזאר עלול שלא לשוב לשחק העונה: "אני לא רופא ולא האיש המתאים לענות על זה, אבל זו אפשרות והחלטה תתקבל בימים הקרובים. אישרתי לו לא להגיע להיום, אבל מחר ניפגש איתו ונראה". בינתיים, בספרד דווח כי הבלגי החליט לעבור ניתוח בקרסול והמשמעות היא שהוא גמר את העונה, כשהמטרה שלו היא להיות כשיר ליורו שאמור לצאת לדרך ב-11 ביוני.

בחודש מרץ שעבר הבלגי עבר ניתוח בדאלאס כאשר לא הצליח להתאושש מהפציעה שספג עוד בחודש נובמבר נגד פריז סן ז'רמן, אולי במשחקו הטוב ביותר בקבוצה. במועדון העדיפו לנקוט טיפול שמרני וזה לא עבד. הוא חזר נגד סלטה ויגו בפברואר ונפצע שוב נגד לבאנטה במשחק העוקב. הזאר מעולם לא שיחק בנוח מאז שעבר את אותו הניתוח.

אדן הזאר | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מאז שהגיע לריאל הזאר סבל מעשר פציעות – חמש בכל עונה ומתוך 88 משחקים אפשריים – שיחק רק ב-36, כלומר 40.91% מהדקות. השנה המספרים שלו אף גרועים יותר (37%).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי