טוכל: "אף אחת לא תרצה לקבל את צ'לסי בהגרלה". אגוארו יצטרף?

תומאס טוכל | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

המנג'ר טרם הפסיד מאז הגיע לבלוז ואחרי שהדיח את אתלטיקו מדריד הצהיר: "אין לנו סיבה לפחד מאף יריבה". דיווח: חלוץ מנצ'סטר סיטי מעדיף להישאר באנגליה ואם יעזוב אחרי עשור, מעבר ללונדון בהחלט נמצא על הפרק

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

מי יעצור את צ'לסי של תומאס טוכל? הבלוז השלימו אמש (רביעי) משחק שישי ברציפות בכל המסגרות ללא ספיגה, מאז מינוי טוכל הוציא אדוארד מנדי בסך הכל שני כדורים מהרשת ב-13 משחקים (וגם אחד מהם היה עצמי די אומלל), אבל מה שבלט לא פחות ב-0:2 על אתלטיקו מדריד זה החיבור שהולך ונבנה בין שחקני הרכש שכשלו תחת פרנק למפארד.

צ'לסי השקיעה הקיץ קרוב ל-250 מיליון יורו, אבל תחת פרנק למפארד מצא את עצמו קאי האברץ על הספסל, טימו ורנר בעיקר החמיץ וגם חכים זייך התקשה וסיפק הבלחות מפעם לפעם ולא יותר. אתמול מול דייגו סימאונה, ורנר בישל לזייך בסיומה של מתפרצת קטלנית שהוציא האברץ לפועל והמדורגת רביעית בפרמיירליג סיימה 180 דקות נגד מוליכת הליגה הספרדית עם 0:3 בסיכום המשחקים.

"יש חיבור מיוחד בין השחקנים וזה מעניק לנו יתרון", אמר בסיום תומאס טוכל, שעדיין לא חווה הפסד מאז הגיע ללונדון, "אני בטוח שאף קבוצה לא תרצה לקבל אותנו בשלב הבא ולנו אין שום סיבה לפחד מאף יריבה. אנחנו מרגישים ראויים להיות במעמד הזה, וזה הכי חשוב. אפשר היה להרגיש עד כמה אנחנו רוצים את הניצחון הזה, כולם תרמו – היה מאמן יוצא דופן על המגרש, על הספסלים ואפילו מהיציעים – ובסופו של דבר עלינו שלב בצדק", הוסיף המאמן גם לקראת ההגרלה ביום שישי בצהריים.

חכים זייך חוגג עם קאי האברץ | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

צ'לסי עוד נאלצה להסתדר אתמול ללא הבלמים טיאגו סילבה ואנדרס כריסטינסן ובעיקר ללא הקשרים ג'ור'גיניו ומייסון מאונט, אבל הוכיחה שלרשותה סגל עמוק מאוד ובהחלט ניכר שלכל שחקן יש מחליף: "מהרגע הראשון שהגעתי לצ'לסי, הרגשתי חלק ממשפחה. זה מועדון מאוד מסודר שכל שלושה ימים כבר חושב איך מנצחים את המשחק הבא. התמיכה שאני והקבוצה זוכים לה היא מדהימה והגישה של כולם פנטסטית. לפרמיירליג יש דרישות מטורפות ומה שהשחקנים מצליחים לעשות זה פשוט אדיר", הוסיף הגרמני.

לסיום התייחס טוכל גם ליכולתם של חכים זייך ואנגולו קאנטה: "זייך שיחק כי הוא מכיר את המעמדים האלה, הוא עשה את זה עם אייאקס. מעל להכל הוא שיחק כי הוא ראוי לכך וגם כי היה חסר לנו מייסון מאונט. קאנטה זו מתנה גדולה לכל מאמן, עוזר כל כך הרבה על המגרש וגם אל תמעיטו בערכו לברוח ממשחק לחץ. זה שחקן נפלא וטוב שיש לנו אותו".

בתוך כך, לפי דיווח הבוקר "בדיילי מייל", צ'לסי פועלת מאחורי הקלעים לצירוף סרחיו אגוארו, אם האחרון לא יאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי. הארגנטיני רק כבש השבוע את שער הפרמיירליג הראשון שלו העונה אחרי חודשים ארוכים של פציעות ושאר צרות ואם ייפרד מהסיטיזנס אחרי עשור, על פי הדיווח הוא מעדיף להישאר באנגליה וצ'לסי זו אפשרות מצוינת מבחינתו. בנוסף לצ'לסי, גם ברצלונה הוזכרה לאחרונה כמי שכבר הגישה הצעה רשמית לחלוץ בן ה-32.

אגוארו. לא רק ברצלונה מעוניינת | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי