סוארס התרגז על החילוף המוקדם, סימאונה: "זה נורמלי"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Adam Davy - PA Images / Contributor

החלוץ לא אהב את העובדה שהמאמן בחר להוציא אותו בדקה ה-59 בהפסד אתלטיקו מדריד 2:0 לצ'לסי. הארגנטינאי הסביר: "ניסיתי לשנות". וגם: בעקבות ההדחה, ברצלונה פספסה בונוס של שני מיליון יורו

(גודל טקסט)

אתלטיק מדריד במשבר. הקבוצה של דייגו סימאונה הודחה אמש (שבת) מליגת האלופות אחרי הפסד 2:0 לצ'לסי בלונדון (3:0 בסיכום שני המפגשים) ובמאזנה שני ניצחונות בלבד בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. כידוע, הפער בפסגת הליגה הספרדית צומק לאחרונה לארבע נקודות וגם האליפות שנראה עד לא מזמן בכיס, עלולה לחמוק מבין ידיה. פחד גבהים, אם תרצו.

חכים זייך (34) ואמרסון (94) כבשו לזכות צ'לסי, שנהנתה גם מהרחקתו של סטפן סאביץ' שספג את הכרטיס האדום השלישי בקריירה שלו בליגת האלופות. רק אדגר דווידס האגדי, זלאטן איברהימוביץ' וסרחיו ראמוס (ארבעה אדומים כל אחד) הורחקו יותר פעמים ממנו במפעל היוקרתי.

לואיס סוארס האריך אתמול את רצף המשחקים שלו ללא שער חוץ בליגת האלופות ל-25. החלוץ הוחלף בדקה ה-59 והגיב בכעס, סימאונה התייחס לכך בסיום: "זה נורמלי ששחקנים לא אוהבים את העובדה שהם מוחלפים. ניסיתי לשנות דברים ולמצוא דרך אחרת להגיע לתקוף, להגיע למצבים ולהבקיע". מי שפספסה אתמול בונוס של שני מיליון יורו היא האקסית ברצלונה, שהכניסה לחוזהו של סוארס סעיף לפיו היא תזכה לבונוס אם אתלטיקו מדריד תעפיל לרבע גמר ליגת האלופות.

סימאונה סיכם: "צ'לסי ראויה להעפיל. המשחק הראשון היה שקול, אבל הם הצליחו להבקיעו וניצחו. אתמול הם היו יותר טובים. לא הצלחנו למצוא דרך לכבוש. אני לא מחפש תירוצים, אין לי על מה להתלונן, צ'לסי הייתה טובה מאיתנו ואני רוצה לברוך אותה. אנחנו צריכים להשתפר".

הקפטן קוקה הוסיף: "יום קשה, כי רצינו להעפיל לרבע הגמר ולהמשיך את הדרכך שלנו בליגת האלופות, אך לצערי לא שיחקנו כמו שרצינו וכמו שהיינו צריכים. צ'לסי הענישה אותנו בהתקפות מעבר, היא מצאה את השטחים שהיא חיפשה. לא היינו מספיק טובים בשני המשחקים".

"מילים לא יכולות לתאר את ההרגשה שלי. עם זאת, יש הרבה על מה להילחם העונה ואנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי להפוך את האוהדים המדהימים שלנו לגאים", צייץ בסיום המגן קיירן טריפייר.

שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים
שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים | Adam Davy – PA Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי