היכונו לטירוף ברבע הגמר: באיירן מול פריז, ריאל מדריד נגד ליברפול

קיליאן אמבפה לאחר ההפסד לבאיירן בגמר
קיליאן אמבפה לאחר ההפסד לבאיירן בגמר | MIGUEL A. LOPES / Contributor

מסי ורונאלדו ייעדרו? אז מה. הגרלת ליגת האלופות סיפקה משחקי ענק: הבווארים מול הצרפתים בשחזור הגמר, הבלאנקוס נגד האנגלים בשחזור הגמר של לפני שלוש שנים. וגם: אלופת אירופה יכולה לפגוש את סיטי בחצי הגמר

(גודל טקסט)

ללא ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שלא יהיו בשלב שמונה האחרונות לראשונה מאז עונת 2004/05, הגרלת רבע גמר ליגת האלופות נערכה היום (שישי) בשווייץ וסיפקה מספר משחקים מרתקים. במוקד: אלופת אירופה באיירן מינכן תפגוש את פריז סן ז'רמן בשחזור הגמר של העונה שעברה וריאל מדריד תתמודד מול ליברפול בשחזור הגמר שנערך לפני שלושה שנים. בנוסף, מנצ'סטר סיטי מול בורוסיה דורטמונד ופורטו המפתיעה נגד צ'לסי.

המנצחת במפגש בין באיירן לפריז תארח את המנצחת במפגש בין סיטי לדורטמונד, מה שעשוי לסדר לנו קרב כפול אדיר בין סיטי לבאיירן, שתי הפייבוריטיות לזכייה, כבר בחצי הגמר. בחצי השני, המנצחת במפגש בין ריאל מדריד לליברפול תארח את המנצחת במפגש בין פורטו לצ'לסי.

משחקי רבע הגמר ייערכו ב-6-7 באפריל והגומלין יתקיים בימים הפוכים כעבור שבוע. חצאי הגמר יערכו ב-27–28 באפריל והגומלין כעבור שבוע. הגמר, כידוע, יתקיים ב-29 במאי באיסטנבול.

משחקי רבע הגמר

מנצ'סטר סיטי – בורוסיה דורטמונד
פורטו – צ'לסי
באיירן מינכן – פריז סן ז'רמן
ריאל מדריד – ליברפול

משחקי חצי הגמר

באיירן מינכן/פריז סן ז'רמן – מנצ'סטר סיטי/בורוסיה דורטמונד
ריאל מדריד/ליברפול – פורטו/צ'לסי

לבנדובסקי חוגג עם גביע האלופות לאחר הניצחון על פריז
לבנדובסקי חוגג עם גביע האלופות לאחר הניצחון על פריז | MATTHEW CHILDS / Contributor

לפני ההגרלה, הפייבוריטיות לזכייה, לפחות על פי סוכנויות ההימורים, הן באיירן מינכן, אלופת אירופה המכהנת, מנצ'סטר סיטי, שלא מפסיק לנצח ונראית בלתי ניתנת לעצירה, ופריז סן ז'רמן, שהפסידה אשתקד בגמר. כמובן שאי אפשר להספיד גם את ריאל מדריד – שיאנית הזכיות של המפעל היוקרתי – וכן את ליברפול שזכתה במפעל לפני שנתיים. גם צ'לסי, דורטמונד ופורטו המפתיעה לא יבואו לשמש כתפאורה.

ראמוס מנחם את סלאח בגמר ב-2019
ראמוס מנחם את סלאח בגמר ב-2019 | Michael Regan / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי