בדרך למהפך בגומלין? 1:2 דרמטי לסיטי על דורטמונד

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם פיל פודן | Michael Regan/Getty Images

הגרמנים הציגו משחק נהדר מול מוליכת הפרמיירליג, השיגו שער שוויון יקר מרגלו של רויס בדקה ה-84, אך הפסידו בעקבות שער ניצחון של פודן בדקה ה-90. דה בריינה כבש ראשון (19), הגומלין ייערך בעוד כשבוע (14.4)

(גודל טקסט)

בעונה שעברה מנצ'סטר סיטי הודחה מליגת האלופות בשלב רבע הגמר, זאת לאחר שהצליחה לעבור את ריאל מדריד אך הפסידה לליון ב"בועה" בליסבון. הערב (שלישי) התכולים שבו לאותו שלב ורשמו 1:2 בבית במפגש הראשון נגד בורוסיה דורטמונד, מה שאומר שהכל עוד פתוח לקראת הגומלין בשבוע הבא בגרמניה (14.4).

קשה לשכוח את ההחמצה שסיפק ראחים סטרלינג אשתקד נגד הצרפתים. היום, החלוץ האנגלי נותר במפתיע על הספסל של פפ גווארדיולה, שפתח עם ברנרדו סילבה בתוך חלוץ מזויף, לצד קווין דה בריינה, ריאד מאחרז ופיל פודן. מן העבר השני, הצהובים-שחורים עלו כמובן עם ארלינג הולאנד ב-11, אך חסרונו של ג'יידון סאנצ'ו הפצוע נגד האקסית בהחלט הורגש.

הבחירה של גווארדיולה השתלמה לו במהלך המחצית הראשונה, זאת בעקבות חטיפת כדור של מאחרז בדקה ה-19, אשר הובילה למתפרצת של הסיטיזנס, אשר הסתיימה בשער של קווין דה בריינה. האנגלים המשיכו ללחוץ בכל חלקי המגרש גם בהמשך, אך פודן היה חסר מזל כאשר סיפק מספר החמצות גדולות מאוד.

קווין דה בריינה חוגג עם ריאד מאחרז | Vincent Mignott/DeFodi Images via Getty Images

דורטמונד, שמדשדשת בליגה הגרמנית ועשויה לסיים את העונה מחוץ למקום שמוביל לליגת האלופות, לא ויתרה על המשחק ובדקה ה-84 הצליחה לצאת למתפרצת משלה, כשבסיומה הולאנד סידר לקפטן מרקו רויס שער חוץ דרמטי עבור האורחת. נגמר? לא אם תשאלו את סיטי. מוליכת הליגה האנגלית יצאה להתקפה נוספת בדקה ה-90, כשבסיומה כדור ארוך של דה בריינה הגיע לאילקאי גונדואן, שבישל לפודן את שער הניצחון במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי