קלופ הגן על מאנה אחרי הביקורות: "אמרתי לשופט שזה הרגיש אישי"

יורגן קלופ עם השופט פליקס בריך | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מנג'ר ליברפול זעם אחרי ה-3:1 לריאל מדריד: "לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו יותר מהתוצאה הזו, אבל אני לא מבין מה עשה השופט. אמרתי לו שהוא לא היה הוגן". וגם: על ההשפעה של אנפילד ללא קהל

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול רק במקום השביעי בפרמיירליג והיא לא יכולה להרשות לעצמה לסיים את העונה מחוץ לטופ 4 ובלי כרטיס לליגת האלופות, בוודאי לא אחרי ההפסד אתמול (שלישי) בבירת ספרד. ליברפול נראתה רע ברוב שלבי המשחק וספגה הפסד מוצדק, 3:1 לריאל מדריד במפגש הראשון מבין שניים ברבע הגמר.

ויניסיוס ג'וניור כבש צמד ראשון במדי ריאל מדריד, מרקו אסנסיו הבקיע בין לבין ורק שער של מוחמד סלאח שצימק זמנית ל-2:1 עוד הותיר את ליברפול בחיים – קהל אמנם לא יהיה בשבוע הבא באנפילד, אבל אם יש קבוצה שהוכיחה שבביתה היא יכולה גם לחולל מהפכים שנראים דמיוניים זו ליברפול.

אחרי שאסנסיו העלה את הבלאנקוס ל-0:2 כבר אחרי 36 דקות, קלופ העלה מהספסל את טיאגו אלקנטרה במקום נאבי קייטה שפתח במפתיע ולאחר המשחק הודה המאמן שזה היה חילוף מסיבות טקטיות נטו והוסיף: "נאבי לא היה במשחק, אבל הוא לא היה היחיד והייתי יכול אפילו לעשות חילופים נוספים. קבוצה שרוצה להיות בחצי גמר ליגת האלופות צריכה להרוויח את הזכות הזו וזה לא מה שעשינו, בטח לא במחצית הראשונה. לא שיחקנו טוב, עשינו את זה יותר מדי קל לריאל מדריד".

מאנה. עבר עליו ערב לא פשוט במדריד | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מי שספג ביקורת נוקבת הבוקר הוא סאדיו מאנה, הכוכב הסנגלי שלא פעם נכנע במאבקים לשחקני ריאל מדריד וצלל לדשא בניסיון לסחוט עבירה. קלופ, אפילו שגם בתקשורת האנגלית הצטרפו לביקורת, הגן על השחקן שספק עבירה עליו הסתיימה בשער של אסנסיו: "אני חייב להודות שאני לא מבין מה עשה השופט. זה הרגיש אישי, כי הייתה שם גם עבירה ברורה ואי אפשר לומר שסאדיו צלל. מאז אותה נפילה, השופט לא שרק לו לכלום וזה לא בסדר. זה גם מה שאמרתי לשופט אחרי המשחק, שהוא לא היה הוגן עם מאנה".

קלופ, שעוד לפני המשחק טען שלא ראוי לשחק במגרש על שם די סטפנו, גם עקץ בסיום והעביר מסר לגומלין: "אני לא יודע אם נצליח להפוך באנפילד, אבל אני מבטיח שנעשה הכל בשביל זה. נגד ברצלונה חזרנו אולי 80 אחוז בזכות האווירה באנפילד והפעם היא תהיה חסרה וזו תהיה משימה קשה עם או בלי קהל. היה מוזר לשחק במגרש כזה ואנפילד לפחות זה מתקן ראוי, אז זה יכול לעזור לנו".

ליברפול עוד בחיים? סלאח חוגג שער חוץ יקר | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי