0:2 לצ'לסי על פורטו, שערים נהדרים למאונט ולצ'ילוול

מייסון מאונט | Chelsea Football Club/Getty Images

למרות שהפורטוגלים הגיעו ליותר מצבים, מנדי שמר על רשת נקייה ושערים של הקשר והמגן סידרו לבלוז יתרון חשוב לקראת הגומלין, בו יוכלו להבטיח הופעה ראשונה בחצי גמר ליגת האלופות מאז 2014

קבוצות: צ'לסי פורטו
(גודל טקסט)

אצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן שבסביליה אירח הערב (רביעי) את המפגש הראשון בין פורטו לצ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות. הבלוז הגיעו לספרד לאחר תבוסה ביתית במסגרת הליגה, 5:2 לווסט ברומיץ', שהיוותה את הפסד הבכורה של תומאס טוכל בקבוצה הלונדונית. מנגד, הפורטוגלים הגיעו לאחר רצף של ארבעה ניצחונות בליגה ועם רוח גבית לאחר שהדיחו במפתיע את יובנטוס בשמינית הגמר. המשחק, שנחשב לביתי מבחינת הפורטוגלים, הוכרע על ידי שערים של מייסון מאונט ובן צ'ילוול שהעניקו לבלוז תרון יקר לקראת הגומלין, שייערך באותו אצטדיון.

בחצי השעה הראשונה, "הדרקונים" שהגיעו למפגש ללא סרז'יו אוליביירה ומהדי טארמי המורחקים, הגיעו ליותר מצבים אך לא השכילו לעלות ליתרון. כמאמר הקלישאה, לפיה "מי שלא כובש סופג", מבצע נהדר של הלונדונים בדקה ה-32 סידר להם את שער החוץ הנחשק. ז'ורז'יניו מצא את מייסון מאונט על סף הרחבה, והאנגלי הצעיר ביטל בסיבוב על המקום את שחקן ההגנה לפני ששלח את הכדור לפינה הרחוקה והכניע את השוער אגוסטין מרצ'סין.

במחצית השנייה, קבוצתו של סרג'יו קונסייסאו המשיכה לשלוט בקצב, אולם טעות קשה של חסוס קורונה אפשרה לבן צ'ילוול לרוץ כל הדרך אל השער, לעקוף את מרצ'סין ולהכפיל את היתרון האנגלי. צ'לסי, שכבר ניצחה העונה באותו המגרש 0:4 את סביליה בשלב הבתים, תקווה בשלישי הקרוב להשלים את המשימה ולחזור לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2014.

בן צ'ילוול חוגג עם חבריו את השער השני | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי