מרקיניוס עשוי להיכלל בסגל. פוצ'טינו: "הכל יכול לקרות"

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

אחרי ה-2:3 במינכן, פ.ס.ז' רוצה להשלים את המשימה בגומלין נגד באיירן בשלישי. רק פעם אחת בעבר ניצחון חוץ במשחק הראשון לא הספיק לה. המאמן השאיר פתח לשיתופו של הקפטן. בצרפת עסקו בניימאר: "כמו שחקן אחר"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עם יתרון גדול לאחר הניצחון 2:3 על באיירן מינכן בחוץ, פריז סן ז'רמן תקווה להשלים מחר (שלישי) את העבודה ולהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות. ב-16 מ-17 הפעמים בהן פ.ס.ז' ניצחה במשחק החוץ הראשון היא גם המשיכה הלאה, להוציא את ההדחה נגד מנצ'סטר יונייטד לפני כשנתיים, אז 0:2 באולד טראפורד לא הספיק כשבגומלין הצרפתים נכנעו 3:1. ב-59 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות היא הפסידה ארבע פעמים בלבד ומעולם לא נגד יריבה מגרמניה. אפשר להרגיש את הדריכות במועדון. הנשיא נאסר אל חלאיפי הגיע למתחם האימונים לאחל בהצלחה לשחקנים.

סגנית אלופת אירופה קיבלה חדשות טובות לקראת המשחק, הסגל שלה די מתמלא. מרקו וראטי ואלסנדרו פלורנצי החלימו מהקורונה ושבו לאימונים (מסתמן שגם לסגל) וכך גם החלוץ וכך מאורו איקרדי שעשוי לפתוח בחוד. הקשר והמגן עשויים להיכלל בסגל וכך גם לאנדרו פארדס שהחמיץ את המשחק הראשון בשל השעיה. גם השוער קיילור נבאס שהוחלף במחצית ה-1:4 על שטרסבורג, התאמן כמובן ויפתח בין הקורות.

הקפטן מרקיניוס שנפצע במשחק הראשון לא הצליח להתאמן באופן מלא אך במסיבת העיתונאים מאוריסיו פוצ'טינו לא פסל את האפשרות שייכלל בסגל: "זה יכול לקרות, נראה מחר", אמר. על המשחק: "חצי הגמר זה אתגר גדול, פ.ס.ז' רוצה לזכות בכל מפעל בו היא משתתפת. עלינו להשתפר כדי לנצח את באיירן שהיא הקבוצה הטובה באירופה. הכל יכול לקרות ויש לנו הרבה ריספקט כלפיה אך גם ביטחון ביכולת שלנו. נצטרך להיות עם הגישה הנכונה ובכושר טוב, עלינו לשמור על הכדור היטב ולדעת לגלות יציבות כשהם ילחצו".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1042342

אם ישחק או בלי, גם ליכולת של פרנסל קימפבה יהיה משקל רב. קימפמבה אמר: "אנחנו מרגישים קצת עייפים אך זה טבעי, אנחנו משחקים הרבה משחקים תוך פרק זמן קצר ולא חוסכים במאמצים כמובן. אנחנו יודעים שניצחון במשחק הראשון לא מבטיח כלום. אנחנו רגועים ורוצים לפתוח את המשחק היטב. יהיה מסובך מאוד ושהם ירצו לנקום. נצטרך לעבוד ביחד, כולם, כפי שעשינו עד עכשיו, וגם לסבול. הכי חשוב להציג סולידריות על הדשא. מרקיניוס הוא המנהיג שלנו, נקווה שהוא יוכל לשחק, המאמן והצוות יחליטו".

פ.ס.ז' השווה את השיא של ריאל מדריד כשכבשה 34 משחקים ברציפות והיא מקבלת את קיליאן אמבפה בכושר מצוין. הצרפתי כבש בכל ארבעת המשחקים האחרונים במפעל, כולל צמד בגרמניה. ברצף הזה הוא הבקיע את כל שמונת שעריו, שני רק לארלינג הולאנד העונה לו יש עשרה.

בצרפת עסקו בהרחבה ביכולתו של ניימאר שבישל פעמיים במשחק הראשון. בשישה משחקים בצ'מפיונס יש לו העונה שישה שערים ושלושה בישולים, כלומר הוא מעורב בשער כל 53 דקות. "זה נראה כאילו מדובר בשני שחקנים אחרים לגמרי. ניימאר שמעצבן ועושה הכל רע נגד ליל לעומת שחקן מעורר השראה במינכן", נכתב ב"לאקיפ".

ניימאר, קיליאן אמבפה | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי