בסגל חסר במיוחד: ריאל מדריד תצא לליברפול

ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הבלאנקוס, שרוצים לחזור לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מזה שלוש שנים, יגיעו לאנפילד ביתרון 1:3 אבל יאלצו להתמודד עם רשימת היעדרויות ארוכה הכוללת בין היתר את הזאר, ראמוס, וראן וקרבחאל. זידאן יעפיל?

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול בקלאסיקו בשבת האחרונה ולקראת גומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד ליברפול אליו היא מגיעה ביתרון 1:3, ריאל מדריד פרסמה היום (שני) את הסגל לקראת ההתמודדות נגד המייטי רדס באנפילד ביום רביעי, כאשר מספר שחקני מפתח של הבלאנקוס בולטים בהיעדרם.

נתחיל עם אדן הזאר, ששוב לא ייכלל בסגל של זינדין זידאן לאחר שטרם התאושש מהפציעה ממנה הוא סובל. לפי דיווח ב"מארקה" הספרדי, הבלגי אומנם השלים מספר אימונים מלאים, אך המאמן הצרפתי מעדיף שלא לסכן אותו זכר לפציעות הרבות מהן סבל מאז הגיע לבירת ספרד.

שחקנים נוספים שייעדרו מהגומלין באנפילד הם סרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס שימשיכו להתרכז בהחלמה שלהם. כזכור, ואסקס נפצע במהלך משחק הליגה האחרון נגד ברצלונה והוחלף עוד לפני השריקה למחצית. גם דני קרבחאל לא ייקח חלק בהתמודדות, על אף העובדה שהוא מתקרב לחזרה למגרשים. רפאל וראן, שנמצא חיובי לקורונה בשבוע שעבר, ימשיך לשהות בבידוד וכמובן לא ייצא עם הקבוצה לאנגליה.

זידאן. יאלץ להתמודד עם סגל חסר במיוחד | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי