בספרד מפרגנים לזידאן: "זאת ריאל מדריד האמיתית"

זינדין זידאן, יורגן קלופ | Shaun Botterill/Getty Images

למרות שהבלאנקוס לא הרשימו מול ליברפול, הם זכו לשבחים לאור משחק ההקרבה: "במרחק של 11 משחקים מדאבל". זידאן סיכם: "לא זכינו בכלום ואנחנו תמיד רוצים עוד". וגם: השיא שנקטע והמאזן מול צ'לסי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שתי הדחות רצופות בשמינית, זינדין זידאן הצליח להחזיר את ריאל מדריד לדרך המלך עם הכרטיס לחצי הגמר ליגת האלופות. אמנם הבלאנקוס לא הרשימו אמש (רביעי) נגד ליברפול באנפילד, אבל ה-0:0 נגד הקבוצה של יורגן קלופ היה בדיוק מה שהמאמן הצרפתי רצה וכעת יהיה קשה מאוד להמר נגדה בחצי הגמר נגד צ'לסי ובמשחק על כל הקופה ב-29 במאי באיסטנבול.

גם בספרד לא נותרו אדישים לתצוגת הלוחמה של השחקנים הלבנים. ב'מארקה' רשמו "זאת ריאל מדריד!" והוסיפו: "חלום הדאבל עדיין קיים, הקבוצה רחוקה 11 משחקים בלבד כדי לרשום עונה מושלמת". מלבד המאמן הצרפתי, השחקן שזכה למרב המחמאות לאחר השגת הכרטיס לשלב הבא הוא טיבו קורטואה ששמר על שאר נקי בזכות משחק הירואי שכלל ארבע הצלות וזכה ב'אס' לכינוי המחייב "סאן קורטואה" כמחווה לשוער האגדי איקר קאסיאס.

"ידענו שאנחנו הולכים לסבול וציפינו שליברפול תפתח חזק מאוד ב-15 הדקות הראשונות", אמר זידאן אחרי המשחק. "זה נורמלי שנשחק ככה, אנחנו ברבע גמר ליגת האלופות. הכי חשוב שעברנו ואנחנו מאוד שמחים על כך. הצוות מלוכד ותמיד רעב לעוד. עדיין לא זכינו בשום דבר, אבל אנחנו עדיין בתמונה בליגה ובצ'מפיונס".

אלברו אודריוסולה חוגג | Peter Byrne/PA Images via Getty Images

אם נכנסים למספרים אז למרות שריאל מדריד לא כבשה הלילה, היא הפכה לקבוצה ראשונה אי פעם שמגיעה 14 פעמים לשלב חצי הגמר, כאשר מאחוריה נמצאות ברצלונה ובאיירן מינכן, שלא ייקחו השנה חלק בשלב ארבע אחרונות, עם 12 העפלות.

אך למרות העלייה, התיקו המאופס באנפילד קטע רצף של 23 משחקי נוקאאוט בליגת האלופות בהם ריאל מדריד מצאה את הרשת לפחות פעם אחת, שיא ליגת האלופות בפני עצמו, אך נראה שהנתון השלילי פחות מדאיג את זידאן ושחקניו. מעבר לכך זה היה התיקו הראשון בין שתי הקבוצות במשחק רשמי אי פעם.

כאמור, היריבה הבאה של האלופה הספרדית היא צ'לסי, אותה היא פגשה שלוש פעמיים בלבד בהיסטוריה והיא רושמת מאזן עגום עם של תיקו והפסד בגמר גביע המחזיקות ב-1971 והפסד נוסף בסופר קאפ האירופי ב-1998. בעוד כשבועיים, השתיים ייפגשו לראשונה בליגת האלופות – תחילה באלפרדו די סטפנו ובגומלין בסמטפורד ברידג'.

סלסטין בביארו וקלרנס סידורף. המפגש האחרון בין ריאל מדריד לצ'לסי ב-1998 | Eric Renard / Onze / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי