מסתבך מול הספרדיות: הישג שלילי ליורגן קלופ בליברפול

יורגן קלופ, טרנט אלכסנדר ארנולד | Shaun Botterill/Getty Images

הגרמני לא ניצח את ריאל בשני מפגשי הנוקאאוט בליגת האלופות, דבר שרק אתלטיקו עשתה לפניה והמאמן מבין כעת כי קבוצתו חייבת להשיג את הכרטיס לצ'מפיונס דרך הליגה: "נצטרך לשחק כדורגל ממש טוב כדי לעשות זאת"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול שעוברת עונה איומה במסגרת הליגה, חטפה מכה נוספת אתמול (רביעי) כאשר הודחה ברבע גמר ליגת האלופות על ידי ריאל מדריד וכך איבדה כל סיכוי לזכות השנה בתואר ונותרה לה כעת רק משימה אחת – להתברג לטופ 4 כדי לקבל את הכרטיס למפעל הבכיר ביבשת שנה חמישית ברציפות.

עבור יורגן קלופ, ריאל מדריד הייתה הקבוצה התשיעית שפוגש הגרמני כמאמן ליברפול במפגש נוקאאוט כפול בליגת האלופות ואלופת ספרד היא השנייה בסך הכל שקלופ לא מצליח לגבור עליה גם בבית וגם בחוץ, הקבוצה הקודמת שעשתה זאת אתלטיקו מדריד בשנה שעברה, דבר שמצביע על הקושי מול הספרדיות.

יחד עם זאת, ג'יימס מילנר רשם דווקא הישג חיובי בליברפול כאשר הפך בגיל 35 ו-100 ימים לשחקן המבוגר ביותר שפותח במדי המייטירדס בנוקאאוט ליגת האלופות מאז איאן קלהאן האגדי שהוצב בהרכב נגד בורוסיה מנשנגלדבאך במארס 1978 בגיל 35 ו-353 ימים.

ג'יימס מילנר, קארים בנזמה | Jan Kruger – UEFA/UEFA via Getty Images

מיד לאחר ההדחה, קלופ ביצע מעבר חד ודיבר על המאבק שנותר לו בליגה: "אנחנו מכירים את היריבות שנותרו לנו ואנחנו לא צריכים לדבר על זה יותר מדי. אם אנחנו רוצים לסיים בין ארבע הראשונות אנחנו צריכים לשחק כדורגל ממש טוב, כפי שעשינו היום בערב"

הגרמני המשיך: "אני לא חושב שאנחנו נמצאים במצב רע. שיחקנו טוב גם נגד אסטון וילה ומול ארסנל. הייתה נפילה נגד ריאל מדריד, אבל בשאר המשחקים היינו לא רעים בכלל. אנחנו צריכים להמשיך להילחם, אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות בשנה הבאה, אבל כרגע אנחנו צריכים להמשיך לאסוף כמה שיותר נקודות. אנחנו אוהבים את המפעל הזה וחשוב מאוד שנשחק כאן. כעת אנחנו יכולים להתרכז רק בפרמיירליג והמשימה הבאה היא לידס בשני".

מוחמד סלאח מאוכזב | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי